Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1284 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34166 berichten
Ziet erg Zweeds uit. Dalslands Kanal? Of Göta Kanal?
Die smalle dijkjes of muren evenwijdig in het water komen daar wel vaker voor.
Hoewel ik erg graag in Zweden ben is dit niet in Zweden.
Noorwegen? Telemarkskanal?
JanH schreef:
zo 23 okt, 2022 11:58
Vrangfoss Sluse
Zijn wij daar nou twee weken geleden (9 okt.) op nog geen 3 km afstand daar langs gereden! :roll:
Maar geen tijd voor, boot naar Eemshaven in Kristiansand halen, wij kwamen daar 6 minuten aan voordat het hek dicht ging!
JanH schreef:
zo 23 okt, 2022 11:58
Vrangfoss Sluse
Klopt!
JanH is weer!
Gevonden door in Google Maps een gedeelte van Noorwegen te selecteren en vervolgens "sluse" in te geven.
Derde of vierde was raak.
Mooi land. Heb er in 1983 gefietst, was indrukwekkend.

Nieuwe opgave:
Knipselb.JPG
Deutschland Parkhaus Beschichtung Sonnenkollektoren.
🤔
Wat wil je hiermee zeggen?
Een van mijn zoektermen die niets opleverden.
Ik meen een buitenlands verkeersbord en een parkeergarage die is bekleed met zonnepanelen te zien.
Ik hoopte eigenlijk op een tip van je in plaats van een vraag. :D
Misschien werkt Photovoltaikanlage. Kollektoren gaan namelijk over Wärme en die vang je niet met de typische siliciumplaatjes die je hier ziet.
Poppink schreef:
zo 23 okt, 2022 20:59
Een van mijn zoektermen die niets opleverden.
Ik meen een buitenlands verkeersbord en een parkeergarage die is bekleed met zonnepanelen te zien.
Ik hoopte eigenlijk op een tip van je in plaats van een vraag. :D
Ok, helder. Misschien een volgende keer dan wat minder beknopt / cryptisch.
Het is geen parkeergarage, een zoekterm in het Duits is wel goed.
Dit is het voetbalstadion van Werder Bremen, heb herkend toen ik van Lufthafen Bremen opsteeg naar Stockholm. Heb er nog een video van genomen. De weg op de voorgrond is Auf dem Peterswerder, maar op Google Streetview is het stadion in 2009 nog in aanbouw. Daarom een andere plek voor oplossing.
https://www.google.nl/maps/@53.0664368, ... 080!8i3040
Is goed. Martin mag weer.
Hier een nieuwe raad plaatje. Houten elektriciteitspalen zie je tegenwoordig haast niet meer, maar is toch paar jaar geleden. Maar waar?

Houten palen.jpg
Reeuwijkse plassen?
Of in de Krimpenerwaard, in de buurt van Haastrecht. Ik krijg gelijk zin om er weer te gaan fietsen.

(Ik ga niet zoeken.)
Dan zal het wel bij Kadijk zijn.
Klopt, Kadijk op 1 km ten noorden van Bergambacht, ik kwam van de veerpont bij Groot-Ammers vandaan. Mooie omgeving om te fietsen. De foto is op 17 mei 2014 genomen.
De volgende is voor jou.
Houten elektriciteitspalen zijn vaker voorgekomen in dit topic. Eén van posts had het over Vlist/Bonrepas (post was van Martin). Daar maar begonnen en dat leidde al snel tot de oplossing.

Nieuwe opgave (denk je lang geleden een rustiek huisje te betrekken in een toen nog ongetwijfeld rustige en landelijke omgeving, bouwen ze er een flat achter):
Knipseln.JPG