Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WF Wintertrektocht 2023; 20-22 jan 2023 - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

WF Wintertrektocht 2023; 20-22 jan 2023

Bert van Sprang schreef:
za 14 jan, 2023 19:32
Als er nog afvallers zijn, hoor ik het graag.
Joost, er hebben zich nu 28 fietsers ingeschreven, terwijl er 30 plaatsen waren, maar de inschrijving is gesloten. Dat is jammer, want er gaan vast en zeker nog meer mensen afvallen, dat gebeurt namenlijk altijd. Ik weet niet wat de reden is, op enig moment moet er natuurlijk erwtensoep ingekocht worden.
Dan alleen op pad 👍🏻
Hoi, is het handig om een stoeltje mee te nemen? Of zit je steeds in de binnenruimte?
Mag wel, maar hoeft niet. We hebben voor 2 dagen een binnenruimte gehuurd.
Is er voor vandaag een plan B?

Bijlagen

Beste Wintertrektocht fietsreizigers.
Het is echt winterweer. Dat voegt een extra dimensie toe aan dit weekend.
Een dringend verzoek. Rij veilig. Niet te dicht op je voorganger zodat je gladde plekken tijdig ziet en rustig kan remmen. Zet ook alsjeblieft een helm op. Als je het voor jezelf niet nodig vindt, doe het dan voor de ander.
Tot straks in Den Bosch.
Ik kan bevestigen dat in de gemeente Den Bosch niet alle (doorgaande) wegen en fietspaden goed gestrooid worden.
Een echte wintertocht.
Ik rij rechtstreeks naar de camping.
Plezier.
En tot straks.
Betty
Boop schreef:
vr 20 jan, 2023 07:50
Een echte wintertocht.
Ik rij rechtstreeks naar de camping.
Plezier.
En tot straks.
Betty
Goed idee. Dat was ook mijn plan B. Helaas rijden er vandaag vanwege de staking geen treinen van Nijmegen naar Cuijk. Ik wacht de weerberichten nog even af.
Ik heb er zin in! Was even bang dat het zou gaan
a0d33b82-9896-11ed-a959-02d2fb1aa1d7.jpg
regenen.
Maar wat is dat gele dan?
Sneeuw.
Ik fiets niet mee maar verheug me op mooie foto’s in https://forum.wereldfietser.nl/viewtop ... 85#p434155
Veel plezier...wat willen we nog meer dan een mooi pak sneeuw.
Weer thuis van gezellig en mooi weekend genoten van de boerenkool met worst en de mooie fietstocht en van jullie gezelligheid
Anita en Koert bedankt het was TOP
Iedereen bedankt .
Ik heb een heerlijk gezellig weekend gehad met echt goede boerenkool.
Dank aan de organisatie en de deelnemers.
Gr.
Betty
Deelnemers, bedankt voor het leuke weekend!

En uiteraard ook dank aan Koert en Anita voor de organisatie!

Ik zou het leuk vinden als gemaakte foto's gedeeld konden worden. Ik stuur daarover een apart bericht aan Anita.
Iedereen bedankt voor het geweldige weekend. Ik heb heerlijk gefietst en mooie gesprekken gehad. Gisteren ben ik toch nog via de uitgezette route helemaal naar mijn huis in Zeist gefietst. De laatste 10 kilometer daarvan waren wit :-)
Was het verder nog wit? Ik begrijp dat het nogal uitmaakt waar je in Nederland bent/was.
Nee, op vrijdag in Den Bosch sneeuwde het nog wat, maar verder was het nergens wit.
Bijzonder…ik fietste hemelsbreed misschien 20km zuidelijker in een pak sneeuw en aangevroren ijs.
2565092A-D9C6-42B3-AD92-398B7C55F5A2.jpeg
91649BF4-7ED1-4322-87BC-A7D996CD3FB1.jpeg
We vertrokken vrijdag met veel sneeuw (in de lucht en op de grond), halverwege hielt het sneeuwen op en lag er ook nauwelijks sneeuw. Wel temperaturen rond het vriespunt, dus het was toch nog een echte wintertocht.
326182046_1169831976980198_1243054102168064101_n.jpg