Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1411 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34037 berichten
Klopt. De foto is van 2007.
De Stelviopas. Ik was er ergens tussen 1998 en 2022 en deed een poging vanuit het Zwitserse Val Müstair om met de klok mee een rondje Stelvio en Umbrail te doen. Het eerste deel van de klim viel me zwaar: ik had toen nog geen fietsconditie en had zelden langere klimmen gedaan; ik deed dus maar wat. Het is een lastige klim, zeker ook door het constant vrij hoge stijgingspercentage over zo'n lange afstand. Halverwege de klim was de pijp leeg en zag ik het niet meer zitten. Gelukkig was daar een restaurant (Berghotel Franzenhöhe) waar ik spaghetti kon eten. Met een goed gevulde maag leken de resterende haarspeldbochten makkelijker te gaan. De kermis op de pashoogte vond ik zo weerzinwekkend dat ik gelijk ben doorgereden, waardoor ik geen topfoto heb.

Nieuwe opgave:
alweereenbrug.jpg
https://www.google.nl/maps/@51.5022225, ... 8192?hl=nl
Deze brug, dankzij het transavia-vliegtuig.
RIH schreef:
wo 15 feb, 2023 12:29
https://www.google.nl/maps/@51.5022225, ... 8192?hl=nl
Deze brug, dankzij het transavia-vliegtuig.
Goed gezien!
Volgende.
py.JPG
willem.m schreef:
wo 15 feb, 2023 11:50
De Stelviopas. Ik was er ergens tussen 1998 en 2022
:shock: Preciezer weet je het niet meer? Dan moet het je wel zo zwaar gevallen zijn dat er verdringing is opgetreden…

Carl
Carl schreef:
wo 15 feb, 2023 13:20
willem.m schreef:
wo 15 feb, 2023 11:50
De Stelviopas. Ik was er ergens tussen 1998 en 2022
:shock: Preciezer weet je het niet meer? Dan moet het je wel zo zwaar gevallen zijn dat er verdringing is opgetreden…

Carl
Oeps, dat is een tikfout: ik bedoel tussen 1998 en 2002. Ik denk nu dat het 2002 was, toen ik er na een privé nogal intensief jaar even tussenuit wilde. Blijkbaar is dat jaar zo zwaar gevallen dat er verdringing is opgetreden.

P.S.
Een plusje voor het prachtige beeld van de huidige raadplaat.
Is dat de Glandon gezien vanaf
Col de la Croix-de-Fer?
https://maps.app.goo.gl/y6UMkGX5mo57Vae86
Hij is goed, al stond ik voor zover ik me herinner (zelfde tocht als mijn vorige plaatje) wat dichterbij de Glandon.
De beurt is aan gios.
RIH schreef:
wo 15 feb, 2023 18:32
... (zelfde tocht als mijn vorige plaatje) ...
Dan heb je die dag stevig doorgefietst! 😅
Nou, er zaten wel wat dagen en nog een raadplaatje tussen.
Volgende
IMG_20210914_122320_746.jpg
Geen streetview denk ik zo
De Hollaerdijk langs het Schelde-Rijnkanaal?
Dat betwijfel ik (misschien), want langs het Rijn-Schelde kanaal zijn er volgens Google satelliet zeedijken aanwezig en die zie ik niet op de foto. Het kanaal staat in open verbinding met de Zeeuwse zeearmen.
pct schreef:
wo 15 feb, 2023 19:44
De Hollaerdijk langs het Schelde-Rijnkanaal?

Hollaerdijk Oost of West? 🙈 😅
West.

Ik betwijfel het ook een beetje. Is een Long shot obv de woonplaats van Gios.
Ik ben daar ooit eens heen gereden en dat was een halve wereldreis voor mij. Vandaar dat ik dat nog weet
pct schreef:
wo 15 feb, 2023 20:31
West.

Ik betwijfel het ook een beetje. Is een Long shot obv de woonplaats van Gios.
Ik ben daar ooit eens heen gereden en dat was een halve wereldreis voor mij. Vandaar dat ik dat nog weet
Oja, tandem toch? :D

West is goed en is inderdaad vlakbij huis. Weg gaat eigenlijk nergens heen maar is een prachtplek om de wisenten te bekijken die daar in de Slikken van de Heen rondlopen.
Ik dacht ik gooi hem erin en het bleek toch goed!

Hierbij een foto van mijn kant.
Ik zag dat het niveau erg hoog was, hier komt vast iemand uit.

Er is geen Streetview van dit paadje. Het paadje is wel een van de paadjes die ik vaak aan doe.
IMG_20221125_154447.jpg
Geen idee of het goed is Soeslopad: https://goo.gl/maps/w1MsattghD8iWudAA

Gevonden door de hoogspanningsmasten uit OSM in de Openfietsmap te laden en dan op zoek naar een bruggetje met fietspad langs een stroompje in de buurt van Zwolle. Hier dus:
brug.jpg
Prachtig, knap hoor!

Soeslopad is inderdaad juist.