Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Internationaal post pakket vanuit Spanje naar Nederland - Forum Wereldfietser

Internationaal post pakket vanuit Spanje naar Nederland

Hallo,

Al vorens mijn fietsvakantie in Spanje te beginnen wil ik wat overbodig materiaal naar Nederland zenden. Totaal gewicht is minder dan 20 kg.
Op de website van TNT nederland zag ik dat een dergelijke zending met internationaal pakket plus ongveer 33 euro kost, let wel vanuit Nederland.
Ik ging er vanuit dat de prijzen voor het zenden van pakketen vanuit Spanje min of meer gelijk zou zijn. Dat viel echter nogal tegen. Voor het zenden van een Paquete Internacional económico met een gewicht van 20 kg, naar Nederland, rekent Correos maar liefst 79 euro!

Weet iemand een goedkoper alternatief?

Groeten,
Sjoerd

Fedex? DHL? Geen idee wat de prijzen zijn, maar misschien kun je even op die sites kijken.

Ja, dat dacht ik ook.
Een stuk of 5 websites van dergelijke bedrijven heb ik bekeken. De prijs komt uit op 170 euro of meer. :roll:
Ze komen het pakketje dan afhalen om het binnen een aantal dagen te bezorgen.
Maar ik breng het net zo lief naar een postkantoor of een industrieterrein. En men mag er van mij ook een maand over doen om het te bezorgen.
Als het maar niet zo belachelijk duur is.

hmmm, dat zijn aardige prijzen ja.

Je zou een nederlandse toerist om een gunst kunnen vragen..