Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1465 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34237 berichten
Martin E. van Doornik schreef:
wo 12 apr, 2023 00:06
Deze website gaat niet verder terug dan 2012, want het lijkt me een wat oudere foto, gezien het oude kenteken 35-BZ-PJ van die rode bestelwagen. Niet meer na te trekken bij RDW.
Met kentekens met een getal in de buurt van die 35 en gelijke letters kom je op een datum eerste inschrijving in Nederland van 2006.

Het kenteken van de Caddy is dus uit 2006, rapper 2Pac was tien jaar eerder al dood. Die bovenleiding zou een plaats moeten betekenen waar tram of trolleybus in die tijd nog waren. Niet dat we daar concreet wat aan hebben, maar ach ;)

Verder wel benieuwd naar de weggegumde vlakken ;)
Als dit nu alles gesloopt is, zijn er geen aanknopingspunten meer over voor Streetview....

033? oeps. .. :oops:

Zal misschien een lijnenkaart van het GVB daarbij helpen?
Martin, klik bij Google Maps openbaar vervoer aan en je ziet aan de hand van de haltes alle tramlijnen.
La mar / calypso in de marnixstraat?
Die roze in de foto. Dat lijkt een ingang naar de Metro of zoiets
Grandonneur schreef:
wo 12 apr, 2023 10:21
La mar / calypso in de marnixstraat?
Grandonneur heeft het goed. De foto is van 2007, genomen vanaf een balkon. Nu staat het De LaMar Theater er, vroeger de bioscopen Calypso en Bellevue Cinerama.
De panden rechts op de foto waren woonhuizen, alleen de voorgevel is blijven staan. De gevel links is alsnog gesloopt en weer opgebouwd in oude stijl.
Achter de zwarte blur onwelvoeglijke taal, achter de roze de naam van de bioscoop.
Hier de huidige situatie. https://www.google.nl/maps/@52.3642144, ... 6656?hl=nl

Op de witte muur staat een afbeelding van het Maltezerkruismechanisme. https://en.wikipedia.org/wiki/Geneva_drive
De LaMar theater! Wel eens vààg van gehoord, totaal niet aan gedacht. Ik ben niet zo van toneel of theaters, als dove zie ik alleen mensen op het podium, ik hoor wel wat, maar kan geen verhalen opvangen. Daar ga ik nooit uit.
Wel muziekconcerten bijgewoond zoals André Rieu, dat is gewoon prachtig.
Martin E. van Doornik schreef:
wo 12 apr, 2023 11:41
...Wel muziekconcerten bijgewoond zoals André Rieu, dat is gewoon prachtig.
🌟🌟🌟🎻🎵🌟🌟🌟
👗🎻👗🎻👗🎻👗🎻👗🎻👗🎻
🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
o.a Poppink en Martin aan de speeltafel en dan uitgerekend ik die deze locatie correct weet te raden. Moet niet veel gekker worden.
Zojuist een vers plaatje geschoten,
F9F21894-220E-47E2-9F58-9518C40FB0B1.jpeg
Yep, door naar Limburg.

Prima geografische spreiding zo.
Ik herkende het meteen want ik ben in 1996 of 1997 een paar keer in Dordrecht geweest.
Het thema is bogen.
Afbeelding
Is op de achtergrond een industrieel complex zichtbaar?
DSM bij Geleen?
Heb er wat rond gekeken vanaf de richting van de Maas, gezien het water op de voorgrond, maar kan de flat niet vinden.
Het is niet DSM of industrieel. Sommigen vinden het complex wel wat industrieel aandoen, naar ik vind het wel meevallen.
Het is wel een serieuze tele-opname.
Langs de grote rivieren geprobeerd, daar waar zich een smal strookje land in het water bevindt, maar wel lastig....
De plek heeft geen echte streetview, maar wel een google maps panorama-opname.
Mijn foto is om kwart voor vier 's middags gemaakt, om de kijkrichting te bepalen.
(sorry dat het duurde. was ff fietsen)
De eerste is goed. Jij bent.
Mijn uitgezoomde foto:
Afbeelding
Volgende
ligfiets.jpg