Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vaude tas kapot - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Vaude tas kapot

Kreeg net van vaude bericht, dat ik 2 nieuwe tassen krijg.

Na 1 dag al bericht. Snel en netjes opgelost.

Mario
Fijn, helaas wel een veel voorkomend probleem bij Vaude.
😂😂nogal een verschil 2015 of een jaar oud.
Gelukkig krijg je nieuwe
Kreeg net bericht dat ik de tassen binnen 10 werkdagen in huis heb.

Goede service.


Mario
toen ik dit topic begon te lezen, dacht ik: "Dit is echt naadje" :wink: ....
inmiddels ben ik zo ver dat ik weet dat naatje met een 't' is: weer wat geleerd! :D
fijn dat vaude zo meewerkt!
hoogframe schreef:
vr 16 jun, 2023 23:16
fijn dat vaude zo meewerkt!
ja, maar Mario heb je het defect nu zowel bij b4t als direct bij vaude ingediend?
Heb ik niks te klagen met mijn Vaude tassen uit 2008, die nog in goede conditie ondanks dagelijks! gebruik.
Grandonneur:

Ik heb bike4travel gemaild dat ik van Vaude andere tassen krijg.

Zij hebben toen de order geannuleerd.

Mario
supermario schreef:
ma 12 jun, 2023 16:45
Ben ik een fietstocht aan het maken, kom ik op de camping er achter dat mijn vaude agua plus tas op de las naad is uitgescheurd.

Vaude mailen of ik nog garantie hebt

16865810781039024740134873931641.jpg
Het lijkt erop dat VAUDE behoorlojk wat problemenmet het kassen heeft.

Ik had verleden jaar, midden in Frankrijk, hetzelfde probleem met beiden tassen. Plakken gaat niet, duck tape valt eraf, contact lijm ook, het enige wat nog een beetje blijft plakken is tear-aid. Via bike4travel.nl, waar ik de tassen had gekocht, ben ik teruggebeld door VAUDE Nederland. Zij wilde via VAUDE Duitsland nieuwe tassen opsturen naar een buitensportwinkel op mijn route. Ze hadden echter alleen maar zwarte tassen. Eén en ander duurde zo lang dat ik ze met naald en garen heb gerepareerd. Dat heeft nog een maand prima gefunctioneerd. Uiteindelijk werd er pas in januari dit jaar een nieuwe set naar bike4travel.nl opgestuurd.
Hoi, Ronald

Het lijkt er op dat hun methode niet goed werkt.

Bij zo veel klachten zullen zij hun methode van lassen, of hoe het ook heet, moeten aan passen, want anders gaan zij het afleggen t.o v Ortlieb.

Mario
Ik kreeg vandaag mijn nieuwe vaude tassen binnen.

Binnen 1 week. Goede service van Vaude.

Mario
Mijn onlangs gekochte Vaude tassen vielen na 1 week uit elkaar. Je krijgt wel een nieuwe via de winkel, maar het is wel irritant natuurlijk, want je moet weer met bonnetjes in de weer.

Het ziet er naar uit dat de quality control bij Vaude echt niet op orde is momenteel.

Ik ga mijn tegoedbon inzetten voor Ortlieb tassen. Hopelijk houden die het langer vol.