Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1507 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34030 berichten
Heb in 2017 hierlangs gefietst (Groene Valleien fietsroute)
20170624_112518.jpg
Correct. Beurt naar Mladen, met bonuspunt.
Waar heb ik deze foto genomen?
2019.jpg
Helemaal goed Martin, alleen aan de rechter oever van de Rijn richting Koblenz
Jouw benut Martin ...
Kon ik er niets aan doen met de beperkte Streetview van Duitsland. Het gaat om die tuibrug met de opvallend blauwe glazen relingen. Dacht ik gezien de breedte eerst aan de Moezel o.i.d. maar zag ik links een punt van een eiland. Toen heb ik op Google satelliet de Rhein vanaf Bonn stroomopwaarts afgezakt tot ik zo'n eiland mét brug vond.

Gisteren nog genomen, maar waar? Maar geen prettige fietstocht, ik heb al een week of twee erge pijn in m'n linkerknie, nu draag ik een soort brace. Anderhalf uur getrapt en ik ging al op de bank liggen. Kon nog wel op een ladder dakgoten schoonmaken en andere lichte klussen.
DSC05524.jpg
Hier. https://www.google.nl/maps/@59.8511109, ... &entry=ttu
Was aan de ene kant gemakkelijk, niet te ver van Sunnemo, maar aan de andere kant lastig omdat de schuur die dicht bij de weg ligt als herkenningspunt achter de wolken schuil ging.
Heel goed, JanH! Kon niet anders, nog erge pijn in m'n been, alleen paracetamol houdt me op de been. Vrijdag weer thuis....
De volgende is voor jou.
Nieuwe opgave
KnipselVV.JPG
Vlaanderen?
wellicht aan de overkant, aan deze kant staat een geldmaatje.
Nederland, ook aan de overkant.
De stijl van de oudere huizen zien er "zuidelijk" uit. En bovendien een stadse sfeer. Geprobeerd met "geldmaat" in Maastricht, maar helaas nee.... verder geen tijd meer voor.
Ik kwam je (Martin) nog tegen op mijn zoektocht naar geldmaatjes in Maastricht.
Bij mijn rondgang door Kampen heb ik je niet gezien.
Misschien was je op dat moment in Meppel?
Was je al in Roosendaal, Roermond?
Dat rose gebouw links intrigeert me. Dat zie je niet 1,2,3 in Nederland.
Wel in Limburg.
Gevonden in Vaals of Vols! Had ik kunnen weten, vroeger zo vaak erdoorheen gefietst.... Een dorp met "stadse" panden.
https://www.google.nl/maps/@50.771731,6 ... ?entry=ttu
Maar honderd meter van de Duitse grens.
👍
Beurt naar Martin.
Welke gare.jpg
Ik zat in de trein en had mijn fiets bij me. Op welke gare ben ik gestopt?
Moeilijk? Het staat in mijn fietsboek Je suis Tournai.
station armentieres