Additionally, paste this code immediately after the opening tag: visum fietstocht door Vietnam,Cambodja.Thailand - Forum Wereldfietser

visum fietstocht door Vietnam,Cambodja.Thailand

Ik ben van plan om van Ho Chi Minh naar Chang Mai te fietsen in 3 maanden. Vertrek december. Dus in elk land maximaal 30 dagen verblijven.
Kun je dan bij de desbetreffende grensovergangen het visum voor dat land ter plekke regelen of moet je vooraf vanuit Nederland al aanvragen naar de desbetreffende ambassades sturen. Ik neem aan dat er wel personen in dit forum zijn die hier ervaring mee hebben. Bij voorbaat dank.
Mooie plannen hoor! Maar niets zo veranderlijk als visum eisen, dus dat zou ik toch echt zelf uitzoeken.
Je kon een paar jaar geleden vanuit Thailand -> Cambodja -> Vietnam bij iedere grens een visum krijgen. Een visum voor Thailand aanvragen was ook niet nodig, dat kon (en kan nog steeds) op het vliegveld. De andere kant op weet ik het niet. Hou er ook rekening mee dat een visum dat je bij aankomst krijgt vaak minder lang geldig is dan je misschien zou willen. Dan is het handiger om er al één te hebben.
Visum per land is prima op Google te vinden, pas op met bureautjes waar je visum kan bestellen, vaak is via de ambassade in Nederland het veel goedkoper !
Succes.

https://www.nederlandwereldwijd.nl/reis ... %20Engels).

Hier staat de info voor Vietnam bijvoorbeeld.

Gr ej
ej groningen schreef:
di 04 jul, 2023 16:48
........., pas op met bureautjes waar je visum kan bestellen, vaak is via de ambassade in Nederland het veel goedkoper !
Inderdaad, die bureautjes kopen zich een Google plekje boven de informatie van de ambassades.
Je kunt tientjes besparen per visum door even op te letten.