Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Van Nyborg naar Korsör in Denemarken - Forum Wereldfietser

Van Nyborg naar Korsör in Denemarken

Beste mensen,
Eind augustus willen we met zijn tweeën via Denemarken naar Zweden fietsen en de boot naar Gdynia [Polen] pakken om terug te fietsen richting Hamburg.
Mijn vraag: Is het mogelijk om over de dam van Nyborg naar Korsör te fietsen langs de E20?
Zo nee, hoe bereiken we vanaf Fyn het eiland Sjaelland [Roskilde etc]?
PS: Zweden willen we bereiken met de veerboot Helsingborg.
Groet
Rein

Hoi Rein!

Het is niet mogelijk om langs de E20 tussen deze twee eilanden te fietsen. De trein is volgens mij de enige optie. In Nyborg koop je een treinkaartje en 12 minuten later sta je aan de overkant in Korsör. De prijs kan ik niet meer zeggen, maar het was in ieder geval niet duur.

Nick

Hallo Nick,
bedankt voor het antwoord. Jammer dat het zo is geregeld.
Groet
Rein
Rein schreef:Beste mensen,
Eind augustus willen we met zijn tweeën via Denemarken naar Zweden fietsen en de boot naar Gdynia [Polen] pakken om terug te fietsen richting Hamburg.
Mijn vraag: Is het mogelijk om over de dam van Nyborg naar Korsör te fietsen langs de E20?
Zo nee, hoe bereiken we vanaf Fyn het eiland Sjaelland [Roskilde etc]?
PS: Zweden willen we bereiken met de veerboot Helsingborg.
Groet
Rein
Ik hoop eind volgende week een website gemaakt te hebben van mijn afgelopen tocht van Antwerpen naar de Noordkaap, waarbij ik vooral door Zweden ben gefietst. Zodra de site bekijkbaar is, geef ik de link mee...