Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen naar Santiago de compostela van half aug tot sept.23 - Forum Wereldfietser

fietsen naar Santiago de compostela van half aug tot sept.23

Ik ben Wendy en 58 jaar. Ik heb sinds kort een fijne fiets (geen ebike) en wil een langere tocht maken. Ik heb de tijd, wil ook helemaal niet haasten, wil het doen in ongeveer 6 weken, van Haarlem naar Santiago de Compostela.

Ik fiets heel regelmatig langere stukken maar heb nog nooit zo'n lange tocht gemaakt. Ik wil onderweg logeren in B&B's, pelgrimhotels en zo. Eten lekker onder de middag in een restaurantje, ik wil niet onderweg koken, neem geen kookspullen mee.
Mocht je het leuk vinden, kan je altijd even contact opnemen en kunnen we kennismaken om te kijken of onze neuzen dezelfde kant op staan.
Hé Wendy,

Zelfde tocht, andere tijd zal ik maar zeggen: mijn planning is mei - juni 2024.
Vanuit omgeving Maastricht naar Santiago.

Heb jij al iets gepland om terug te komen? Daarvoor moet ik zelf nog een oplossing bedenken. Ik wil me liefst niet binden aan een datum waarop een trein- of vliegtuigticket is geboekt.

Veel plezier onderweg!
Zijn er nog meer mensen met idee 2024 naar Compostela??!!
Mischien kunnen we met een groepje.
Ruud-H schreef:
vr 07 jul, 2023 11:34
Hé Wendy,

Zelfde tocht, andere tijd zal ik maar zeggen: mijn planning is mei - juni 2024.
Vanuit omgeving Maastricht naar Santiago.

Heb jij al iets gepland om terug te komen? Daarvoor moet ik zelf nog een oplossing bedenken. Ik wil me liefst niet binden aan een datum waarop een trein- of vliegtuigticket is geboekt.

Veel plezier onderweg!
Ha Ruud, wat gaaf! Ik was van plan om mijn fiets mee te sturen met het Camino Fietstransport. Je kan je fiets elke dag inleveren bij Hostel Loop Inn in Santiago. Leek me het makkelijkst. Ik wil zelf het vliegtuig te pakken. Ik ga ervan uit dat ik eind september wel een lastminute ticket kan krijgen, ik wil me ook niet vastleggen. Maar als je in juni een ticket wil boeken is het mss handiger om online even in de gaten te houden wanneer er nog tickets zijn als je aan het eind van je rit bent ivm de vakantieperiode.
Zelf denk ik aan de fietsbus van Burgos (of eventueel Pamplona) naar Breda. Als ik naar de ritten in dit seizoen kijk, kan ik nog een plaats krijgen in de bus die over een week rijdt.
Dan ligt het aan mijn planning volgend jaar of ik nog een week extra vakantie in Spanje moet vieren :D
ook een goeie optie inderdaad, als je zo'n lange busreis niet vervelend vindt.
Hi Wendy,
Ik heb wel interesse om naar Santiago te fietsen.
Ik heb al eens van Porto naar Santiago gefietst lang geleden dus ken het eindtraject wel
Je voorstel spreekt mij wel aan misschien kunnen we dit weekend al afspreken om te zien of we qua fietsgedrag enigszins bij elkaar passen?
Ik woon in Amsterdam dus we zouden elkaar snel kunnen ontmoeten.
Groet Roald
Hi, ik stuur je een pb!