Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Garmin Edge 530 vs Garmin GPSMAP 66 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Garmin Edge 530 vs Garmin GPSMAP 66

Zeker. Punt is wel dat je zulke apparaten niet kunt vergelijken met de navigatie in de auto. Die laatste is de hele tijd aan het rekenen, en dat kost stroom - geen probleem in de auto, maar op de fiets juist wel. Zelf fiets ik altijd langs tracks van de boekjes, of in Nederland van de routeplanner van de fietsersbond. Wat ik nog niet uitgeprobeerd heb is om onderweg met mijn telefoon zelf zulke tracks te downloaden of te maken en dan met een OTG kabeltje op de Garmin te zetten. Het schijnt te kunnen, al heb je naar het schijnt een wat recentere telefoon nodig (heb ik sinds kort) en volgens sommigen lukt het niet met een Etrex. Huiswerk te doen dus.
Wim schreef:
di 25 jul, 2023 09:39
Wat ik nog niet uitgeprobeerd heb is om onderweg met mijn telefoon zelf zulke tracks te downloaden of te maken en dan met een OTG kabeltje op de Garmin te zetten. Het schijnt te kunnen, al heb je naar het schijnt een wat recentere telefoon nodig (heb ik sinds kort) en volgens sommigen lukt het niet met een Etrex. Huiswerk te doen dus.
Ik heb de 30x ipv de 30 en dan kan het alleen door de route vanaf de Anroid(tablet in mijn geval),een kabeltje en een kaartlezer op de micro-SD te zetten en de micro-SD vervolgens terug in de Etrex te stoppen. Bepaald niet modern maar je kunt dan wel lui op de bank van je vakantieverblijf en op een redelijk groot scherm een route uitzetten met je favoriete software, al blijft een touchscreen ***, maar ach, op vakantie heb je meestal tijd te veel.
Leon schreef:Het algoritme dat de route kiest is net zo belangrijk.
Beetje buitende orde. Mijn opmerking is gebaseerd op Osmand.
Maar het onderliggende algoritme is bepalend. Een paar keer door Osmand een korte route laten maken zonder dat ik het eerst controleerde. Niet echt aante raden.😡