Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Route van een week vanuit Ouarzazate? - Forum Wereldfietser

Route van een week vanuit Ouarzazate?

Ik wil met een vriend een rondje van ongeveer een week fietsen in de herfstvakantie. Vlucht naar Marrakech, bus naar Ouarzazate en dan een bij voorkeur een rondje fietsen.

Heeft iemand een tip voor een leuke route?
Zijn er voldoende overnachtingsmogelijkheden op de route of moet er een tentje mee?
Tips, do's/ don'ts etc?

Ik hoor het graag :-)
Roc Du Maroc start in Ouarzazate. Misschien kan je een gedeelte van hun tracks rijden. Tee keer gereden. Erg mooi daar. Kijk op www.henriopcamino.nl voor het verslag
Hoi! Op wat voor fietsen gaan jullie, willen jullie onverhard rijden enz.?

Ik ben net terug van 6 weken fietsen in Marokko. Overnachtingsplekken genoeg, tent is niet enorm nodig (wel veel leuker, maar dat is uiteraard persoonlijk).

De route van Anezal naar Askaoun en afdalend naar de N10 vond ik fenomenaal mooi. Van daaruit door voor de Tizi 'n Test was ook een absoluut fietsfeest!
Le Duc schreef:
do 27 jul, 2023 08:01


Ik ben net terug van 6 weken fietsen in Marokko.
Jij rijdt gewoon door als het in de 40 graden is?
De vroege ochtenden en de vallende nacht waren van mij...daarbuiten was het net te doen met de hitte. Ik kom graag terug naar Marokko wanneer het niet zo dodelijk heet is.