Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lezyne Mega XL GPS fietscomputer gezocht, mag ook kapot zijn - Forum Wereldfietser

Lezyne Mega XL GPS fietscomputer gezocht, mag ook kapot zijn

Een gokje, wie weet kan iemand hier me helpen. Heeft iemand misschien nog een Lezyne Mega XL GPS fietscomputer over die die kwijt wil? Mag defect zijn zolang de achterkant maar intact is.
Bij mijn exemplaar dat ik al meer dan vier jaar gebruik zijn namelijk de randjes van het 'kruisje' dat het apparaat stevig in de houder klemt afgebroken op twee van de vier hoeken. Ik zou het apparaat graag repareren, maar de leverancier kan me helaas niet aan het benodigde onderdeel helpen.
20230728_124858.jpg
Soms kan er zo’n onderdeel gemaakt worden met een 3 d printer.


Gr ej
Of een andere adapter erop plakken/lijmen/schroeven bv die van een Garmin Edge of SP Connect.
plak.jpg
plak.jpg (10.03 KiB) 329 keer bekeken
plak2.jpg
plak2.jpg (15.57 KiB) 323 keer bekeken
Ik weet niet hoeveel de Zloty is op dit moment maar 49,90 lijkt me nog wel te doen
https://awbike24.pl/pl/p/Obudowa-tylna- ... NEW-1/1671
Dankjewel Peter, dat is inderdaad het onderdeel dat ik zoek! Maar helaas, 'dostępność: brak towaru' lijkt 'beschikbaarheid: niet op voorraad' te betekenen en vandaar ook nergens een bestelknop op de pagina die je linkt.
De tovenaar schreef:
di 01 aug, 2023 08:53
Of een andere adapter erop plakken/lijmen/schroeven bv die van een Garmin Edge of SP Connect.
plak.jpg
plak2.jpg
Goed idee, dit ga ik proberen. Dan moet ik eerst de hele beschadigde mount afvijlen om een enigszins vlak oppervlak te krijgen. Dit is namelijk uit één stuk kunststof met de hele achterkant van het apparaat. Wel jammer dat ik heb geïnvesteerd in een hele collectie proprietaire lezyne mounts voor al mijn verschillende fietsen dus vandaar heeft een vervangende originele achterkant wel mij voorkeur.