Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Osmand plus - Forum Wereldfietser

Osmand plus

Nu ik osmand plus heb gekocht, kom ik er achter dat ik de gratis versie beter vond werken.

Ik merk nu dat het beeld iedere keer alle kanten uit draait. Ik snap niet hoe het komt en vaak is het beeld ook vlak.

Bij gpx tracks, staat plotseling track opnemen en map enz. Ik kan het niet weg halen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Mario
Test.
Ga even buiten staan en zet Osmand aan.
Let op de oriëntatie.
Pak nu je Ortlieb stuurtasje en draai het met de magneetkant dichtbij je mobiel om je mobiel heen.
Je ziet dat de stuurtas bepaalt waar het Noorden os.
supermario schreef:
di 01 aug, 2023 20:59
Ik merk nu dat het beeld iedere keer alle kanten uit draait. Ik snap niet hoe het komt en vaak is het beeld ook vlak.
Als je - al dan niet per ongeluk - met twee vingers naast elkaar omlaag veegt, gaat de kaart voorover kantelen en krijg je een 3D-beeld. Door met twee vingers te blijven vegen kun je de kantelhoek aanpassen. Als de kaart in 3D wordt getoond, verschijnt er onderin het scherm naast de plus-knop een 2D-knop. Als je daarop drukt, ga je terug naar een platte kaart.

Met de kompasknop bovenaan kun je schakelen tussen noorden altijd boven houden, kompas volgen, of navigatierichting volgen.
Bedankt.

Het is gelukt.

Mario