Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gaatje binnentent nieuwe hilleberg - Forum Wereldfietser

Gaatje binnentent nieuwe hilleberg

Afgelopen weken met onze nieuwe hilleberg Kaitum 3 op pad geweest. Toen we bij de eerste camping onze tent in gingen zagen we een perfect rond gaatje in het dak van de binnentent, ongeveer 1 mm doorsnede. Geen showstopper dus, maar wel gek voor een nieuwe tent. Omdat het een vrij klein gaatje is hebben we het bij het proef opzetten ook niet gezien.

We hebben gewoon verder gekampeerd en zijn ondanks veel regen ook droog gebleven, maar hebben anderen ook zoiets wel eens meegemaakt en zijn er ervaringen met de service van hilleberg voor zoiets?
Service van Hilleberg is prima, maar ik zou zeggen terug naar de winkel...
Als de waterdichtheid van een tent afhankelijk is van een gaatje in de binnentent?

Ik denk elke keer als ik op weg ben, ik zou dat gaatje in de binnentent even moeten reparen. Of was het er al toen ik de tent kocht? Geen idee.
Ook ik heb een gaatje. In de binnentent.
Maar dat los je zelf toch even op. Eventueel.
De kwalitetscontroleur bij Hilleberg heeft duidelijk een nieuwe loep nodig ;)
Ik zou er een drupje reparatiespul of bisonkit of zo op doen en gelukkig zijn, want zoals een bekend fietser ooit zei:
woon werk fietser schreef:
vr 18 aug, 2023 22:38
Hoe meer en duur bezit, hoe kwetsbaarder je jezelf maakt als mens.
Gewoon met Tear Aid (type A) repareren, altijd handig om bij je te hebben voor het stoppen van gaatjes in tentdoek, kleding of fietstassen.
Dank voor de reacties. Tear aid hebben we standaard in onze bagage, heeft ons al eerder geholpen bij een scheurtje in een regenbroek en bij onze oude tent. En inderdaad: het is niet het eind van de wereld...

Het ging mij er meer om dat ik bij een nieuwe tent geen gaatje verwacht. Dit weekend ga ik even terug naar de winkel, kijken wat zij zeggen.
Verstandig..... Maar ik zou er inderdaad ook geen halszaak van maken.