Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje omgeving roermond - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje omgeving roermond

Hallo allemaal,

Onlangs ben ik verhuisd naar Roermond. In deze prachtige omgeving is het goed fietsen. Ik zoek dus iemand die zin heeft om zo nu en dan met mij mee te fietsen in deze buurt.
Even over mijzelf, ik ben m 23jaar. Ik geniet van de omgeving, maar ook de sportieve kant van het fietsen. Tempo ligt tussen de 20 en 25km/h gemiddeld. Dagafstand is rond de 80km (maar is geen streven)
Ik zou bij voorkeur fietsen met iemand van rond mijn eigen leeftijd (20-30)

Grtz, Jaron
Jaron schreef:Hallo allemaal,

Onlangs ben ik verhuisd naar Roermond. In deze prachtige omgeving is het goed fietsen. Ik zoek dus iemand die zin heeft om zo nu en dan met mij mee te fietsen in deze buurt.
Even over mijzelf, ik ben m 23jaar. Ik geniet van de omgeving, maar ook de sportieve kant van het fietsen. Tempo ligt tussen de 20 en 25km/h gemiddeld. Dagafstand is rond de 80km (maar is geen streven)
Ik zou bij voorkeur fietsen met iemand van rond mijn eigen leeftijd (20-30)

Grtz, Jaron
Zelf woon ik in Heythuysen (met 15km afstand is dat wel dichtbij te noemen). Zelf doe ik vooral aan mountainbiken maar kom ook wel met mijn woonwerk fiets op de weg om rondjes van +-60km in het door jouw aangegeven tempo te fietsen. Wellicht kunnen we een keer samen fietsen, beperkende factor bij mij is wel dat ik op het moment alleen op zondagmorgen tijd heb. Ik de toekomst kan de zaterdag er bij komen maar dan gaat mijn zoontje van 1,5 ook mee (in de nog aan te schaffen kar). Ik val nog net in de aangegeven leeftijds categorie met mijn 30.

Groeten Remko
Ha Remko,

Je hebt een pb!

Gr, Jaron
Jaron schreef:Hallo allemaal,

Onlangs ben ik verhuisd naar Roermond. In deze prachtige omgeving is het goed fietsen. Ik zoek dus iemand die zin heeft om zo nu en dan met mij mee te fietsen in deze buurt.
Even over mijzelf, ik ben m 23jaar. Ik geniet van de omgeving, maar ook de sportieve kant van het fietsen. Tempo ligt tussen de 20 en 25km/h gemiddeld. Dagafstand is rond de 80km (maar is geen streven)
Ik zou bij voorkeur fietsen met iemand van rond mijn eigen leeftijd (20-30)

Grtz, Jaron
Ha Jarin, Ik las je berichtje en het sprak me direct aan! Vandaar dat ik je graag uitnodig om eens kennis te maken, naast al je andere plannen, met onze groep. Met z’n tienen ( 22+jr, komend uit alle hoeken en gaten in Nederland) gaan we om de twee maanden een weekendje/of langer weg in binnen- en buitenland. De kracht van de groep is het delen van interesses van de leden, veelal op sportief/inventief gebied. Ieder vindt het leuk om (eigen) interesses te delen en op deze wijze ontstaan er uiteenlopende activiteiten. Gemeenschappelijke interesses zijn zoal kamperen, fietsen etc.

Vrijdagavond 18 mei verzamelen we op een klein natuurkampeerterrein bij Rheden. Iedereen zal de gehele avond langzaam binnendruppelen en na de tenten opgezet te hebben is er voldoende tijd om een spelletje te spelen, een stukje te wandelen en kennis te maken met elkaar. Zaterdag en zondag zullen we middels een fotografieworkshop –gegeven door 2 leden- op de fiets op zoek gaan naar mooie fotomomenten en een stuk trappen door de omgeving. ’s Avonds bekijken we de gemaakte foto’s en roosteren we ons eten op een vuurtje.

Wanneer bovenstaande je aanspreekt ben je van harte welkom om kennis te komen maken. Stuur een mailtje naar levenenlef@live.nl en dan stuur ik je uitnodiging voor dit weekend.

Op onze site http://www.levenenlef.nl vind je algemene informatie over onze groep.
Weet iig dat je van harte welkom bent om de sfeer te komen proeven. Het lijkt me leuk om kennis met je te maken.

Groetjes Marjo
Jaron schreef:
vr 24 feb, 2012 23:38
Hallo allemaal,

Onlangs ben ik verhuisd naar Roermond. In deze prachtige omgeving is het goed fietsen. Ik zoek dus iemand die zin heeft om zo nu en dan met mij mee te fietsen in deze buurt.
Even over mijzelf, ik ben m 23jaar. Ik geniet van de omgeving, maar ook de sportieve kant van het fietsen. Tempo ligt tussen de 20 en 25km/h gemiddeld. Dagafstand is rond de 80km (maar is geen streven)
Ik zou bij voorkeur fietsen met iemand van rond mijn eigen leeftijd (20-30)

Grtz, Jaron
Hallo ik ben Dagmawit.
Ik ben een vrouw en ben 20 jaar oud. Ik wil graag 2 keer per week een flink (zo'n 2 uur lang) stuk fietsen maar doe dat liever samen. Het lijkt me leuk om het samen te fietsen

Groetjes Dagmawit