Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Scott Silence EVO SPEED 45 KM - Forum Wereldfietser

Te koop Scott Silence EVO SPEED 45 KM

Te koop vrijwel nieuwe Scott EVO SPEED 1600 km izgst [img
IMG_20230906_181843_BURST1.jpg
]Afbeelding[/img][/img]

Nieuwprijs 2022 5.799-
Bij 12GO biking Moordrecht

Nu voor 2.499 euro

Geel kenteken FJD 66-D

Ophalen in Bleiswijk
Zie ook advertentie op Marktplaats https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... Oapai9INdM

Bijlagen

Heeft/krijgt hij een geel of een blauw kenteken?
Leon schreef:
za 09 sep, 2023 16:28
Heeft/krijgt hij een geel of een blauw kenteken?

De Scott Silence EVO SPEED heeft een geel kenteken

Ter informatie voordat er een oordeel wordt geveld over al of niet wenselijk zijn van fietsen zoals deze.

Ik heb de fiets gekocht en ben direct na aflevering richting Santiago vertrokken en inderdaad ook gearriveerd in Santiago de Compostela. De kilometers op de klok zijn dan ook gemaakt in Frankrijk via St Jean pied de Port naar Santiago de Compostela.

Een eerdere fietstocht met mijn van Nicholas Amazon van nog geen 11 kg richting Santiago de Compostela heb moeten afbreken omdat ik in het Oogziekenhuis Rotterdam werd opgenomen nadat ik vlak voor de Pyreneeën allemaal bloeduitstortingen in beide ogen kreeg waardoor ik nauwelijks kon zien. Dit in combinatie met hersenletsel dat ik in 2016 opliep na 3 hersenbloedingen.


Mijn neuroloog en oogarts hebben het mij daarom sterk afgeraden/verboden om mij weer op de fiets in Bergachtig gebied te begeven zonder electrische ondersteuning.

Vandaar dat ik de Scott Silence EVO SPEED heb gekocht.

Ik begrijp dat het voor Leon en Peter vloeken in de kerk is om over een fietstocht te spreken. Zonder stevig meetrappen kom je niet door de Spaanse heuvels en over de bergpassen heen.

Overigens 90% van de Spanjaarden die ik tegenkwam en die ook op de fiets onder weg waren naar Santiago reden op een e-MTB.

Overigens heb ik op het kampeerterrein van de Wereldfietser gestaan met mijn van Nicholas en mijn kampeeruitrusting van 10kg incl bagage en slaapzak en tent van 1 kg met de fiets en wandelbeurs een aantal jaren geleden.

Met vriendelijke groet Dirk Hulst Bleiswijk

edit moderator2: citaat van verwijderde bijdrage weggehaald
Flix schreef:
za 09 sep, 2023 21:27
Interessante foto’s ook…😁
Ik ga op zoek naar de Fotos die ik heb gemaakt in het Spaanse berg/heuvellandschap met de Scott
Leon schreef:
za 09 sep, 2023 16:28
Heeft/krijgt hij een geel of een blauw kenteken?
Geel kenteken Leon
FJD 66 D
Hoi Dirk, mooie fiets, zou het ook eens op wat facebookgroepen proberen die speciaal op SP's gericht zijn. Overigens, als je hem niet verkoopt, ik vermoed dat het wat lastig is om er mee naar de Filipijnen te vliegen, (althans, met de accu...), vanwege de veiligheidsregels voor grote batterijen.
Hoi Dirk,
Je zou de Scott ook op speedpedelecreview (marktplaats) kunnen aanbieden. Grote kans dat je daar een liefhebber vind.
Groet, Jan
Jan#biker247 schreef:
zo 10 sep, 2023 21:17
Hoi Dirk,
Je zou de Scott ook op speedpedelecreview (marktplaats) kunnen aanbieden. Grote kans dat je daar een liefhebber vind.
Groet, Jan
Dank voor je tip Jan!
Draadje opgeschoond.
Dit topic gaat alleen over de verkoop van deze speedpedelec.

Voor discussies over of de verkoop van een SP hier thuishoort, of hoe je een ebike per vliegtuig kunt vervoeren dienen, indien nog niet bestaand, nieuwe topics te worden aangemaakt.