Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Trekhaak/koppeling bagagekar compatible met thule fietskar - Forum Wereldfietser

Trekhaak/koppeling bagagekar compatible met thule fietskar

Ha allemaal,

Wij gaan sinds twee jaar op fietsvakantie met ons zoontje van 1.5. Hij in de thule fietskar. Van huisje naar huisje. Komende zomer willen we graag gaan kamperen.
We denken aan een bagagekarretje om de extra spullen mee te nemen. Welke zijn we nog niet 100% uit, maar de cyclone is n goede kansmaker. Maar ongeacht welke we kiezen lijkt t erop dat de trekhaak/ het koppelsysteem anders is dan die van de thule. Nu zouden we het prettig vinden als het compatible is, zodat m'n vriend en ik kunnen omruilen en flexibel zijn in wie wat achter zich meesleurt.

Hebben jullie tips/advies?

Groetjes en bedankt!

Ps. Advies / eigen ervaringen over de fietsbagagekar vind ik ook leuk om te horen!
Vaak heeft elk merk kar zijn eigen koppelsysteem dus of een merk nemen die zowel bagagekatren als kinderkarren aanbieden of toch 2 verschillende koppelsystemen kiezen.
Dan is die van de cyclone wel snel te verwisselen.

gr. Robert
ik zou eens zoeken naar de Weber koppelingen.
Die worden regelmatig gebruikt als 'generieke' koppeling (door bestaande koppelingen te vervangen)