Additionally, paste this code immediately after the opening tag: In memoriam Rob de Waal - Forum Wereldfietser

In memoriam Rob de Waal

Ons lid Rob de Waal is niet meer. Samen met zijn vrouw Sien was Rob een vast gezicht tijdens tal van kampeeractiviteiten van de Wereldfietser. Rob genoot daarvan. Rob was een prettig en bescheiden mens. Toen de vereniging zijn steun nodig had, nam Rob zitting in een interim-bestuur om de zaak weer op de rails krijgen.
Helaas sloeg zijn ziekte slopend toe. Vorig jaar kwam Rob nog even langs op de Harskamperdennen. Het deed hem goed: tal van aanwezige vrienden ook.
A,S. zaterdag 16 september is tussen 13:00 - 14:45 uur een informeel samenzijn in de tuin van Uitvaartcentrum de Stilte aan de Deventerstraat 91 in Vaassen. Daarna begeleidt de familie Rob naar het crematorium.

Ik wens Sien, de kinderen, kleinkinderen en andere nabestaanden veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.
Ik kende Rob via de vereniging van tochten, Harskamperdennen en inderdaad vergaderingen.
Wat een enorm verlies van een prachtige aardige man. Ik wens familie en vrienden veel sterkte toe.
Foto op de Harskamperdennen 1 september 2017
Afbeelding
Een mooie ode aan Rob, Bert!

Lieve Sien, gecondoleerd!
Wat heb ik mooie herinneringen aan Rob, ontzettend veel plezier met elkaar gehad tijdens de wf tochten. Rob was een vriend, integer, bescheiden en goedlachs. We deelden de wf nieuwtjes met elkaar als soort van Waldorf en Steadler.
De ziekte kwam als een donderslag.
Zo verdrietig! Zo meedogenloos!

Nu rest de herinnering.
Sien, ontzettend veel sterkte gewenst met dit enorme verlies.

Marjan
Helaas Rob
Het was een ongelijke strijd.
Bedankt voor alle leuke gesprekken bij de fiets weekenden.
Je had voor iedereen wel een woordje.
De herinnering aan jou blijft Rob.

Sien kinderen en familie heel veel kracht en sterkte toe gewenst in deze moeilijke tijd.
Sien en kinderen en familie; gecondoleerd met het verlies van Rob. Sterkte vandaag! De enkele keer dat wij elkaar ontmoet hebben heeft wel indruk gemaakt.
Loes
Het heeft mij goed gedaan om aanwezig te kunnen zijn bij het afscheid van Rob de Waal. Het samenzijn vond plaats op een schitterende locatie: in de tuin van een voormalig landgoed. Dus geen aula met stoelen keurig op rijtjes.
Het was informeel met statafels in het groen. Goed om wat met elkaar te kunnen praten. Regelmatig werd er aandacht gevraagd voor iemand die het woord wilde voeren. Op het scherm kwamen beelden van Rob. Ook opnames zoals ik Rob kende: op de fiets. Begeleid door zijn lievelingsmuziek van Pink Floyd.
De kist was geplaatst onder een dikke boom.
Sien had het druk met alle belangstellenden, maar gelukkig kon ik toch enige woorden met haar wisselen.
Aan het einde vormde zich een erehaag voor Rob aan beide zijn van de weg.
Weer fietsend op de Veluwe bleven de tonen van de lk laatste muziek, "As Tears Go By" van de Rolling Stones bij mij hangen.
Een waardig afscheid van een gewaardeerd lid van onze vereniging.
Gecondoleerd aan familie en hen die hem dierbaar waren! Een mooie persoonlijkheid leeft voort in de gedachten.
Afgelopen zomer stond ik met mijn zoon op een camping in de Vogezen, en zagen we voor een tent meerdere fietsen staan, waaronder een Santos. Vakantiefietsen zijn altijd reden tot een praatje, maar dit bleek een speciale fiets te zijn: die van Rob! Omdat hij er zelf niet meer op kon fietsen was hij in het bezit van zijn zoon en schoondochter.

Rob leerde ik kennen toen we samen in het bestuur zaten en ik geregeld met hem mee mocht rijden naar vergaderingen. Een verschrikkelijk fijne man. Veel sterkte aan iedereen om met dit verlies om te gaan, uiteraard vooral de familie. Maar laten we bij ons verdriet vooral alle goede eigenschappen van en leuke belevenissen met Rob herinneren.

Rik.
Mooie en passende woorden Rik!