Additionally, paste this code immediately after the opening tag: In memoriam Mieke Potters - Forum Wereldfietser

In memoriam Mieke Potters

In memoriam Mieke Potters

Mij bereikte het trieste bericht dat Mieke Potters al op 25 september is overleden. Mieke was sinds 2006 lid van de Wereldfietser. Ik heb enige jaren samen met Mieke in het bestuur van onze vereniging gezeten. Het was prettig samenwerken met Mieke. De penningen van de Wereldfietser waren bij Mieke in goede handen.

Ik wist dat haar tijd kort was, maar zo kort had ik niet ingeschat.
Op 18 september kreeg ik nog een mail van Mieke. Ik was onder de indruk van haar woorden: “Niet iedereen kan 92 jaar worden. Ik heb het gegeven geaccepteerd en probeer er de laatste periode nog een goede tijd van te maken. Het ga je goed. Dank voor de prettige tijd die we samen bij de Wereldfietser hebben gehad.”

Mieke heeft haar lichaam beschikbaar gesteld voor de wetenschap, waardoor er geen uitvaart of crematie heeft plaatsgevonden.

Op 18 november is er een samenzijn. Bedoeld om voor iedereen die daar behoefte aan heeft, een moment te creëren waarin er verhalen over Mieke gedeeld kunnen worden.
Als je dit samenzijn wenst te bezoeken, stuur mij een P.B.-tje.

Ik wens de nabestaanden veel kracht toe om zonder Mieke verder te gaan.

Bert Sitters
Wat een verdrietig bericht.
Ik herinner me Mieke als een krachtige vrouw met een warme lach.

de nabestaanden en iedereen die haar lief had wil ik bij deze condoleren en sterkte wensen met het verlies.
Bert Sitters,
Ik ken deze Mieke Potters helemaal niet.
Desondanks ontroerd door je mooie 'in memoriam'.

Dat geldt overigens niet alleen voor deze 'in memoriam',
maar zeker ook voor alle voorgaande.

Daarvoor dank!
Wat een triest bericht, mijn gedachten gaan op de fietstochten regelmatig terug naar de roerige tijden van de vereniging. Mieke bracht daarin rust.

Voor haar nabestaanden en iedereen die haar kende, gecondoleerd en sterkte met het verlies.