Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1557 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34274 berichten
JanH schreef:
za 21 okt, 2023 18:51
En een bonuspunt voor een uitleg wat dit betekent.
Dat sommige kunstuitingen bij het gewone volk waarschijnlijk contraproductief werken als het gaat om beeldvorming ten opzichte van overheidsbijdragen aan kunst en cultuur.
JanH schreef:
za 21 okt, 2023 18:51
Maps geeft hier nl geen pad aan.
Op Maps staat wel meer niet. Ik kan me er regelmatig zo slecht op oriënteren dat ik het beter zie op een kale satellietfoto.
Leon schreef:
za 21 okt, 2023 19:00
Dat sommige kunstuitingen bij het gewone volk waarschijnlijk contraproductief werken als het gaat om beeldvorming ten opzichte van overheidsbijdragen aan kunst en cultuur.
Helaas, geen bonuspunt voor deze uitleg.

Ik heb getwijfeld of ik dit Raad plaatje! wel zou plaatsen. Ik was eerst met de bus en ben toen lopend naar dat water gegaan.
Maar, een paar minuten later had ik mijn fiets weer en ben ik op de fiets naar huis gegaan, via de locatie van Raad plaatje! trouwens.
Dus, gezien deze verbinding tussen het Raad plaatje! en mijn fiets dacht ik, het kan wel.

Of heb ik die foto nou genomen nádat ik mijn fiets heb opgehaald? 🤔
Bevat je bericht een hint of is het een excuus om een andere raadplaat te gaan plaatsen? :D
Een hint —— moet je lezen icm een post waarin ik vertel over wat ik een dag aan mijn fiets heb gedaan…..
Je was met je fiets naar Kiel-Windeweer, en inderdaad, niet al te ver van huize M-Gineering, treffen we dit object aan. Dit straatzicht is genomen vanaf de overkant van de sloot t.o.v. het raadplaatje
Enig onderzoek naar de achtergrond van het muurtje en de rest van de constructie bracht dit aan het licht.

Het grappige is dat ik er nota bene op 14 juni van dit jaar langs fietste, maar dat heeft me toch niet geholpen, ik kan me dit totaal niet meer herinneren.
Peter is me voor.
Gevonden.
Helemaal goed PeterVanRijn, met bonuspunt! Beurt naar jou.
De dag voordat ik door Kiel-Windeweer fietste kwam ik deze eigenaardig gevormde bomen tegen. Waar was dit?
krommebomen.jpg
Een bekend plek voor me, Noorddijk bij stad Groningen
https://www.google.nl/maps/@53.2357272, ... ?entry=ttu

Ik heb jaren geleden een brochure op een drukkerij gemaakt waarin bekend werd gemaakt voor de aanplant van die kromme bomen met spandraad.
Tja, ik had het plaatje geplaatst, en bedacht toen (pas): Martin woont daar natuurlijk veel te dichtbij. :-)
Volgende is voor jou Martin.
Ik ga nu naar bed en zal morgen een nieuw raad plaatje uitzoeken.
Ik vind die rij "geknevelde" bomen eigenlijk wat zielig om te zien. Net een rij geboeide slaven. Ik zie liever bomen die vrij omhoog kunnen groeien. Daarom kom ik er niet graag langs....

Waar heb ik met m'n fiets gestaan?
DSCF3178.jpg
Dublin, Dorsetstreet?

Jan
Dublin is goed, maar je zit een paar blokken ernaast....
Martin E. van Doornik schreef:
ma 23 okt, 2023 11:50
Dublin is goed, maar je zit een paar blokken ernaast....
Volgende poging: Dublin, O'Connellstreet?

Jan
Yes, de O'Connellstreet Upper, de "Champs Elysées" van Dublin. Achter mij stond de 120 meter hoge naald, the Spire. Blijkens Streetview liggen er nu tramrails, in 2014 nog niet....
De volgende is voor jou.
Martin E. van Doornik schreef:
ma 23 okt, 2023 13:17
Yes, de O'Connellstreet Upper, de "Champs Elysées" van Dublin. Achter mij stond de 120 meter hoge naald, the Spire. Blijkens Streetview liggen er nu tramrails, in 2014 nog niet....
De volgende is voor jou.
Dus hier ongeveer: https://www.google.com/maps/place/O'Con ... ?entry=ttu

Jan
De volgende:

Waar stond ik? Streetview beschikbaar.
Raadplaat 23-10-2023.jpg
Jan
Echt Duitsland. Het gebouw links lijkt me een Rathaus. De hoektorentjes doen me denken aan Echternach. Gezocht op Google afbeeldingen met "gotische Rathäuser Rheinland-Pfalz", welke aan Luxemburg grenst. Niks gevonden en alle andere deelstaten ook al niet. Bayern, gezien het biermerk links, ook niet. Ik geef het op....
Het is dichter bij huis, in Osnabrück.

https://www.google.nl/maps/@52.2774512, ... &entry=ttu