Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [Foto-topic]: Fietskunst... - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

[Foto-topic]: Fietskunst...

128 berichten
Wel een extreem lage framehoogte, zoiets doen je knieën pijn....
Leon schreef:
do 15 jun, 2023 17:18
Dat kunstwerk geeft mooi de situatie weer van de frauderende renners in de Giro Next Gen. Ze voelen zich heel wat, maar als je beter kijkt blijkt dat maar schijn.
Mietjes. Nee, dan de Giro Prev Gen. Gewoon 2e worden met een tweemaal gebroken sleutelbeen:

Afbeelding
Er waren nog meer muurschilderingen in Boulogne-sur-Mer, ik heb er een stuk of zeven gezien.
IMG_3621_klein.jpg
@Poppink, hopelijk vind je dit soort kunst wel de moeite waard. 😉
Vind ik echt knap werk van de kunstenaar, een jongedame op huizenhoog formaat schilderen en dan mooi in de goede verhoudingen. Waarschijnlijk is er een beamer als hulpmiddel gebruikt.
Martin E. van Doornik schreef:
vr 16 jun, 2023 09:42
Vind ik echt knap werk van de kunstenaar, een jongedame op huizenhoog formaat schilderen en dan mooi in de goede verhoudingen. Waarschijnlijk is er een beamer als hulpmiddel gebruikt.
Hier wat foto's hoe Lonac deze, en het tegenovergestelde portret van dezelfde vrouw maar dan 's avonds, gemaakt heeft. https://streetart.boulogne-sur-mer.fr/lonac/
Ja, die heb ik ook gevonden. Ik geeft toe, geen fietskunst, maar ik ben er op de fiets gekomen 😀
IMG_3623_klein.jpg
Onderweg gezien de beeltenis van een plaatselijke wielrenner Adrien Petit, met als bijnaam le Bison. Geboren in Arras, waar ik nu ben.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Adrien_Petit
IMG_3637_klein.jpg
Kwam Robbespierre ook niet uit Arras?
Robbespierre van die honderden, misschien wel duizenden doden onder de guillotine.
IMG_20200909_125359.jpg
IMG_20200909_192549.jpg
IMG_20200909_125201.jpg
Spaanse artiest wiens naam ik ben vergeten (Caja in Burgos). Spielberg meets Panamarenko, briljant!
Leon schreef:
do 15 jun, 2023 17:18
Dat kunstwerk geeft mooi de situatie weer van de frauderende renners in de Giro Next Gen. Ze voelen zich heel wat, maar als je beter kijkt blijkt dat maar schijn.
Altijd maar dat hulpmoter bashen. "MOETEN WE ACHTER DE GERANIUMS BLIJVEN ZITTEN MISSCHIEN?" :lol:
Het ging mij om de fraude, niet om de hulpmotor. Daarom gebruikte ik het woord fraudeurs en gebruikte ik niet de term hulpmotor of zelfs maar iets wat daarnaar verwijst. Je leest denk ik meer dan ik schreef of bedoelde.
Beetje satire hé Leon, niet bedoeld om jouw opmerking te ondergraven. Hulpmoter is fraude in koers. :wink:
Poppink schreef:
za 17 jun, 2023 17:10
Kwam Robbespierre ook niet uit Arras?
Robbespierre van die honderden, misschien wel duizenden doden onder de guillotine.
Ik zie niet in wat dat met het onderwerp te maken heeft.
Weer wat rotondekunst, in Arras.
IMG_3650_klein.jpg
20230922_141939.jpg
Gisteren gezien in het ziekenhuis MCL in Leeuwarden, in de gang met winkeltjes.
Een sigarettenautomaat, maar de pakjes zijn nep en is bedoeld als kunstwerk.
Met wat de sigarettenpakjes tegenwoordig al kosten, te gevoelig voor een kraakje.
Maar er zijn fietsonderdelen gebruikt tussen de poten van dat ding.
Leuk, een oude Bitri automaat. Uit Dokkum.
IMG_8289.jpeg
Kunsthal Rotterdam, Ai Weiwei. nog te bezoeken tot 3 maart 2024.
In Tsjechië, Hradec Králové. Helaas werkt het forum weer niet mee met de juiste rotatie.
20230905_173348 WF.jpg
De tips van zowel Poppink als Peter hebben geholpen. Vaag blijft het wel want hier had ik voorheen nooit last van.
_Peter_ schreef:
di 31 okt, 2023 20:11
Helaas werkt het forum weer niet mee met de juiste rotatie.
De volgende truc werkt, vooropgesteld dat je met Windows werkt: open de foto in Paint, draai hem zodat ie goed staat, en sla op onder een andere naam. Of dat laatste essentieel is weet ik niet, maar je wilt de originele foto wellicht bewaren.
Ik heb het even met jouw foto getest en dat werkte.
20231101_210542.jpg