Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1565 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34009 berichten
Goed gevonden Leon! Beurt weer naar jou.
Afbeelding
Zo lelijk als net over de grens in België zie je ze zelden.
Makkelijk zat ditmaal. Google maps -> chateau d'eau -> klik,klik,klaar
Krijgen we nu dan weer iets moois uit Twente?
Jij bent.
Och, waarom niet.
DSC_1022.JPG
Heerlijk lekkerbekje op de markt in Hengelo, zie hier beeld van de Beer?
https://hengelo.nu/project/marktplein-u ... ealisatie/
Juist.
Dezelfde markt die veranderd is van een kaal plein naar een gezellige plek.
Volgende:
raadplaatje-33.jpg
( ben vanmorgen niet altijd meteen in staat om te reageren)
Nu was ik te laat....
P1010261_new.png
helemaal goed Martin, jij weer aan de beurt.
Dank je, WillyW. Drukke dag vandaag, huis van overleden buurman leegruimen, stortplaats en zo. Nu bevind ik me in Fryslân. Zodra ik weer thuis ben, plaats ik een nieuwe foto. Staat al klaar in de computer
Hier is dan de volgende, heel wat anders dan de markt van Hengelo.... :wink:
Markt.jpg
St. Mary's in Cambridge
Indeed, the St. Mary University Church from 1519 on the Market square in Cambridge.
But no Streetview? :roll:
Heerlijke en fraaie stad om er rond te fietsen, al meerdere malen geweest sinds 1972. Op veel plekken waan je je in een Harry Potter-film.
Op deze markt kocht ik een koffiemok met afbeeldingen van William and Kate plus een spaarpot in de vorm van de beroemde Engelse rode telefooncel. Ik drink nog steeds koffie of thee uit die mok. Foto 28 mei 2011.
De volgende is voor jou.
20231103_122250.jpg
Vlooybergtoren?

Toch niet bij nader inzien.
Fort Henricus, Steenbergen. Staat nog niet op streetview: https://www.google.nl/maps/@51.6025198, ... &entry=ttu

Gevonden door te zoeken op "uitkijktoren met brug".
Had het fort Henricus al een keer eerder geplaatst als een mogelijke oplossing van een Raad plaatje! van gios, toen was het niet goed: viewtopic.php?p=446612&hilit=henricus#p446612
Scherp, JanH :wink: U mag...
Nieuwe opgave:
Knipsel576.JPG