Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Storing bij Yourhosting - Forum Wereldfietser

Storing bij Yourhosting

Beste wereldfietsers,

Het forum lag er vanmiddag/vanavond even uit wegens een storing bij onze provider Yourhosting. Deze keer lag niet niet aan ons :) :).

Je kunt overigens altijd even op https://status.yourhosting.nl/ kijken als je vermoed dat er storing is.

Groet,
Phillip
Zomaar even een, potentieel bijdehante, opmerking van een webdeveloper (met ervaring met Yourhosting): er zijn betere, goedkopere en betrouwbare partijen dan Yourhosting.
Sinds de overname is de kwaliteit van hun service gekelderd en zijn hun prijzen omhoog geschoten. Ik heb de klanten die ik er nog had geholpen met verhuizen en zat zelf gelukkig ook al bij een andere partij.
Sonny schreef:
ma 06 nov, 2023 20:08
betere, goedkopere en betrouwbare partijen
Misschien wel handig om dan ook wat partijen te noemen? Waar heb je goed ervaring mee?
Ik heb goede ervaringen met Antagonist.
Sonny schreef:
ma 06 nov, 2023 20:08
Zomaar even een, potentieel bijdehante, opmerking van een webdeveloper (met ervaring met Yourhosting): er zijn betere, goedkopere en betrouwbare partijen dan Yourhosting.
Sinds de overname is de kwaliteit van hun service gekelderd en zijn hun prijzen omhoog geschoten. Ik heb de klanten die ik er nog had geholpen met verhuizen en zat zelf gelukkig ook al bij een andere partij.
Geheel mee eens. Als je meerdere domeinen hebt, zijn de prijzen bij Yourhosting helemaal een brutale grap. Twee jaar geleden verhuisd naar Vimexx, daar zijn ook best klachten over, maar tot nu toe gaat hier alles vlekkeloos.