Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1586 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34052 berichten
Spot on Leon.
De volgende is voor jou.

Groet,
Tom.
In dit geval zou er zonder de moeilijke plaatsnaam en het wegnummer wel erg weinig over zijn gebleven...
De volgende is wat minder ver en ik heb ook niks weggehaald:
Afbeelding
Is rechts een groot schoolgebouw? Moeilijk te googlen....
Envida Larisa

Wat zoekopdrachten uitgeprobeerd, en deze leidde mij naar het pand reachtsachter:
Knipselvia.JPG
Knipselvia.JPG (35.86 KiB) 536 keer bekeken
Je lokatie-aanduiding met google klopt. Jij bent.
Nieuwe opgave
KnipselKK.JPG
Zuoz, Grisons, Switzerland

Gezocht op skuptur mann mit peitche
Ik was ook op zoek met een Duitse zoekterm. Interesant, als ik met Bing zoek op "Stammesbild eines Gnoms mit einer Peitsche", dan krijg ik heel veel dames in latex met een zweep te zien.

Zo te zien had ik Skulptur ipv. Stammesbild moeten gebruiken. :-)

Alleen je hebt niet aangegeven waar (Google map coördinaten).
Ieder zijn eigen algoritme 😉
Galerei, skuptur, jullie maken het er potverdorie niet makkelijker op voor de Googles.
LHTJoost schreef:
zo 03 dec, 2023 22:25
Zuoz, Grisons, Switzerland

Gezocht op skuptur mann mit peitche
Dat is hm. Nog een Streetview: https://www.google.nl/maps/@46.6019571, ... &entry=ttu
Ik zat op het terras van Pastizaria Klarer.
Beurt naar LHTJoost
Een foutje is snel gemaakt als je snel wat opschrijft. Hier moet dat altijd even aangestipt worden. Maakt het er niet leuker op.
Bij Google kreeg ik alleen kabouters te zien. Tja. wat denkt Microsoft over me te weten? ;-)
Google weet van mij dat als ik "galerei" typ dat er gezocht moet worden op "galerij".🤪
Volgende:
IMG_6171.jpeg
Te makkelijk waarschijnlijk. Maar we een mooie herinnering met die bui op mijn hielen.
Dat is denk ik Bremerhaven vanaf de pont.
Scherm­afbeelding 2023-12-03 om 22.55.13.png
Scherm­afbeelding 2023-12-03 om 22.55.13.png (132.65 KiB) 486 keer bekeken
Yep…snel inderdaad 🤭
JanH schreef:
zo 03 dec, 2023 22:43
Google weet van mij dat als ik "galerei" typ dat er gezocht moet worden op "galerij".🤪
Dan denkt Google "Hé, dat is JanH; ik zal hem volgende week eens reclame sturen over bejaardenhuizen." :D
Het Conferentiecentrum Sail City en het ernaast gelegen Klimahaus zijn tamelijk onmiskenbaar. Ik was daar in 2013, op terugtocht van de Jutlandroute. Ik zal morgenochtend een foto plaatsen.
Hier is de volgende:
IMG_3789_new.png