Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tochten organiseren - Forum Wereldfietser

Tochten organiseren

Hallo Allemaal,

Op 27-12-2023 was er een plek vrij voor mijn geplande operatie van een knie prothese.
Ondertussen zit deze er in en ben aan het herstellen.
Dan hoop ik zo gauw mogelijk de lange weekenden weer te kunnen fietsen.
Tot nu toe gaat het goed en over 2 weken mag ik alweer beginnen met fietsen.
Aangezien ik door mijn knie een fiets met ondersteuning heb begin ik nu wel voorzichtig te kijken naar een traditionele fiets.
Ook wil ik de mogelijkheden bekijken voor het organiseren van tochten..
Ik zie dus vaak dat de geplande tochten redelijk snel zijn volgeboekt en lijkt het mij een goed idee om dezelfde tijd nog een tocht te organiseren.
Aangezien ik daar geen ervaring in heb zoek ik iemand die dit eventueel samen met mij wil doen.
Dan zou ik graag met iemand een tocht willen organiseren in het paasweekend aangezien deze al volgeboekt is.
Is er iemand die hier zin aan heeft dan hoor ik het graag.

gr. Robert
Beste Robert,
Neem met jouw aanbod contact met Coen, de tochtencoördinator van vereniging De Wereldfietser.
fietstochten(apenstaartje)wereldfietser(punt)nl
ik schrijf het zo om robots buiten de deur te houden.
Ik zou contact op kunnen nemen met Coen maar wacht eerste even de interesse af.
Als er niemand een reactie geeft dan heeft het ook geen zin om iets te organiseren.
Zodra er een groepje is die interesse heeft was ik toch wel van plan om het bestuur te benaderen.

Gr, Robert
Schijnbaar is er dus geen interesse dus zal iets voor mezelf moeten fietsen
Interesse voor wat, waar, wanneer?
Interesse in wat??????
Volgens mij gaat deze topic over het organiseren van een 2de tocht op Pasen.
Waarheen???....dat is afhankelijk of er interesse is.
Als er een aantal mensen zijn die interesse hebben ga ik een voorstel doen voor een tocht.
Ik ga niet een tocht uitzetten en campings benaderen als er geen interesse is.
Ook de vraag was of er iemand mij daar mee wil helpen maar alleen zou het ook wel lukken.

gr. Robert