Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Melkpoeder? - Forum Wereldfietser

Melkpoeder?

Al gevonden met zoekfunctie :)


Hi,
Ik eet graag havermout voor ontbijt. Gekookt in melk om de nodige proteïne binnen te krijgen.
Hoe doen solofietsers dat? Hoe zorg je voor voldoende melk (ca. 250ml) zonder dat je steeds een groot deel van het pakmelk weg moet gooien?
Bestaat er zoiets als melkpoeder dat je kunt aanlengen met water?

Gr
Christel
Jazeker, ELK magere melkpoeder verkopen ze onder andere bij de Jumbo. Maar er is ook genoeg volle melk poeder te koop. In het buitenland verkopen veel supermarkten ook wel melkpoeder. Eventueel is de peutermelk uit het babyschap ook een prima alternatief...
Wij gebruiken tijdens onze fietsreizen voor de havermout Nestle nido melkpoeder. Te koop bij de toko of turkse supermarkten.
Ik neem op mijn tochten de reeds genoemde zakjes Campina Elk melkpoeder mee om 's ochtends havermoutpap mee te maken. Je vindt ze in de grotere Albert Heijn of Jumbo supermarkten.
Heb inmiddels melkpoeder van BestWay in huis en inmiddels een paar keer havermoutmee gemaakt. Werkt perfect en is ook nog eens hartstikke lekker.