Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen: zondag 14 januari 2024 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen: zondag 14 januari 2024

Om alle goede voornemens navolging te kunnen geven is er komende zondag weer rondje Groningen. Vertrek om 10 uur bij het Peerd van Ome Loeks.
Kom jij ook?

Geke en René
Misschien een rondje naar Oudeschans? https://www.corawesterink.nl/expo-oudeschans/
Ik probeer er bij te zijn. Voorbehoud: help zaterdag met verhuizing in Utrecht en als ik dat niet goed verteer.....
Jan
Ik heb ook wel weer eens zin in een winters rondje als we tenminste niet naar Oudeschans gaan.🥶
90 km voor een expositie met opening om 16uur en een terugtocht in het donker!! 🥵

Tot zondag
Blijkbaar weinig goede voornemens dit jaar Rene.😪
Maar ik ben er hoor.
En misschien nog wat "aanwaaiers"?
Mijn voorbehoud vervalt. Ik ben er ook.
Klein maar fijn groepje dan, vandaag.
Tot straks.

Geke en René
Klaar voor.
IMG_20240114_095547.jpg
Weersvoorspellingen zijn ook niet alles. Ondanks wat voorspeld werd was het een zonnige dag. Af en toe wat dreigende wolken maar al snel kwam de zon weer terug.
We vertrokken met z'n vieren even na tienen, richting het zuiden. Boven Norg langs naar Steenbergen voor een koffie, of twee. De route was wat korter dan anders, 54-55 km, dus op tijd thuis. De laatste 500 meter nog even wat regen wat resulteerde in een mooie regenboog, of twee. Na het afscheid naar huis, weer in een mooi zonnetje.
Route.JPG
De route
IMG_20240114_141914.jpg
Regenbogen