Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ramp- en Succesverhalen Reisgenoten? - Forum Wereldfietser

Ramp- en Succesverhalen Reisgenoten?

In dit subforum plaatsen mensen oproepen voor reisgenoten, waar ook wel reacties op komen.

Nu ben ik eigenlijk al jaren heel benieuwd hoe die oproepjes nou aflopen!

Inbox vol berichten van vieze oude mannetjes? Na een ritje samen proeffietsen toch een 'nee'? Knallende ruzie onderweg om een kapot velglint of lekkende tent in de jungle? Of onvergetelijke reizen en vriendschappen voor het leven? Wereldfietserbaby's?

Post hier je verhaal!
Lijkt me meer een topic voor een andere rubriek.
Deze is toch echt bedoeld om reisgenoten te vinden/zoeken.

gr. Robert
Nu ben ik eigenlijk al jaren heel benieuwd hoe die oproepjes nou aflopen!
Ik vraag me dat ook wel eens af en dan vooral de oproep: Ik (m) zoek reisgenote :D .
Bert van Sprang schreef:
do 18 jan, 2024 09:18
Ik vraag me dat ook wel eens af en dan vooral de oproep: Ik (m) zoek reisgenote :D .
Dat zijn natuurlijk de sappige verhalen waar Shrek naar op zoek is :wink: . Eerlijk gezegd heb ik altijd het idee dat op deze oproepen weinig respons komt.
Maar op "Ik (v) zoek reisgenoot" komen altijd wel een hoop reacties.
Ik denk dat de meesten hun verhalen voor zichzelf houden en het op zijn best bij een kampvuur aan je vertellen.
Gaat het om fietsreizen, die door panne, gezondheid, ongeluk of door andere oorzaken mislukt zijn en daarom afgebroken? :roll:
Martin E. van Doornik schreef:
do 18 jan, 2024 15:52
Gaat het om fietsreizen, die door panne, gezondheid, ongeluk of door andere oorzaken mislukt zijn en daarom afgebroken? :roll:
Je kunt natuurlijk ook iets meer lezen dan alleen het onderwerp, voordat je gaat vragen waar het over gaat.
Je kunt natuurlijk ook iets meer lezen dan alleen het onderwerp, voordat je gaat vragen waar het over gaat.
:D
Leon schreef:
do 18 jan, 2024 13:46
...op zijn best bij een kampvuur aan je vertellen.
Verdienstelijke poging om de verhalen op gang te brengen:
Kampvuur.jpg
Zij lagen in de prairie

Zij zei: wat is het warm

Hij zei: dat klopt, dat is het kampvuur

Waar je in hangt met je arm.
de afbeelding doet me denken aan het boek+cd van Herman Finkers: Verhalen voor in het haardvuur.