Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oproep: help jij mee tochten te organiseren voor de WF? - Forum Wereldfietser

Oproep: help jij mee tochten te organiseren voor de WF?

Lijkt het jou leuk om tochten te organiseren voor de Wereldfietser? We zijn nog op zoek naar enthousiastelingen voor de volgende tochten:

- Beginnersweekend (voorstel eind april/begin mei, weekend), waarbij nieuwe onervaren fietsers kunnen leren van ervaren fietsers en bvb wat workshops gegeven kunnen worden aan elkaar + natuurlijk een paar leuke fietstochten (kamperen)

- Hemelvaarttocht rond 9-12 mei

Misschien heb je verder nog wel zelf een leuk idee om uit te werken. Een tocht langs een mooi LF-pad bijvoorbeeld, tijdens de bloesemperiode in de Betuwe fietsen, langs forten en burchten, van laagste punt in NL naar hoogste punt, of grensroutes, iets met bevrijdingsdag, koningsdag, verzin het maar.

Ook buitenlandtochten worden gewaardeerd. Hoeft niet gelijk naar heel ver, een rondje België is ook al heel leuk!

Tochten mogen on/offroad zijn of een combi, lang of kort, vlak of steil omhoog, kom maar op. Voor alles is een doelgroep.

Iets organiseren kan eigenlijk altijd. Ook als er al andere tochten zijn, want de tochten die er nu zijn, zitten altijd zo vol. De maanden maart, april, juli en augustus zijn in ieder geval nog zo goed als leeg (behalve natuurlijk 13/14 april de #WFDGN WF Dagen), dus daar is een gat waar in gesprongen kan worden!

Stuur een mail naar fietstochten@wereldfietser.nl met je voorstel of waar je wil helpen en dan kletsen we verder 🙂
Stel nou dat ik als 'niet-lid' van de wereldfietser-vereniging reageer op deze oproep en een tocht wil organiseren; moet ik dan nog steeds de 5 euro 'niet-lid-boete'-betalen om deel te mogen nemen aan mijn zelf georganiseerde tocht? :roll:
Nee hoor, bedenk maar iets moois. Ik trakteer 🤓