Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1635 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34020 berichten
Zou misschien nog eerder Ijsland zijn omdat Jan daar vaker foto s van plaatst. Maar heb m nog niet gevonden......
Ja, daar heb ik ook zitten zoeken. Volgens een website zijn er 350 kerken in IJsland, moet dus nog even verder zoeken. :wink:
Jullie zijn goed bezig, IJsland.
Helaas, niet gevonden...
Kerk van Eyrarbakki
https://www.pictorem.com/79034/Village% ... eland.html

Google op afbeeldingen met <iceland village church>
Ik had ook gezocht naar Church in Maps en daarna allerlei kerkjes aangeklikt. Ook deze wel maar daar had deze zelfde kerk nog andere kleur. Daardoor niet in streetview bekeken
Math heeft het goed: Eyrarbakkakirkja
Het kerkje heeft volgens de foto's op Maps in de loop der tijd verschillende kleuren gehad.

Math mag de volgende plaatsen.
math schreef:
di 30 jan, 2024 22:56
Google op afbeeldingen met <iceland village church>
Ik heb diverse zoekopdrachten gedaan met een variatie op Church, maar bij mij kwam ie niet.
IJsland, Eyrarbakki.
--edit--
Ow, er waren nog meer reacties....
Frank schreef:
wo 31 jan, 2024 09:06
...
Ik heb diverse zoekopdrachten gedaan met een variatie op Church, maar bij mij kwam ie niet.
Op pagina 1
raadplaatje.png
Ik heb gelezen dat Google zijn zoekresultaat personaliseert. Wellicht heb jij een ander Google-profiel dan ik. De moeite waard om eens uit te proberen.
Het woord village is wel belangrijk, anders krijg je x-keer die Hallgrimskirkja.
Ja, met die zoekterm krijg ik hem inderdaad ook. Bijv. niet met "Iceland small church". Helaas, volgende keer beter.
Volgende plaatje is niet zo moeilijk, denk ik. Graag met streetview.
DSC00097.JPG
Er staat een kleine stenen obelisk als grenspaal. Geprobeerd met deze hier: https://www.google.nl/search?q=Little%2 ... 04&bih=732 Gaat me niet lukken, te tijdrovend. Moet de vang (rem) van mijn molen repareren, die is gebroken.
Wel lastig als je dit leest: The Canada–United States border is the longest international border in the world. The boundary (including boundaries in the Great Lakes, Atlantic, and Pacific coasts) is 8,891 km (5,525 mi) long.
Je kunt je zoektocht al overzichtelijker maken Martin, dat vermoed ik althans, door alleen te kijken naar de frontière tussen Quebec en de USA.
Interessant filmpje over de grens tussen de VS en Canada:
🤣
Poppink schreef:
wo 31 jan, 2024 12:04
Je kunt je zoektocht al overzichtelijker maken Martin, dat vermoed ik althans, door alleen te kijken naar de frontière tussen Quebec en de USA.
Was ik de Franse taal van Quebec haast vergeten.... :oops:
Was even zoeken maar dan heb je ook wat https://maps.app.goo.gl/N7TVcrcuYN5G3eFZ8
Inderdaad Pohénégamook, het meest noordelijke puntje van Maine en wat de Amerikanen de 'lower 48' noemen. Voor mij de start van de Eastern Divide route. Ik was daar in 2018. Ik zie dat op de streetview van 2021 het tankstation er uit ziet alsof het gesloten is.

Beurt naar De tovenaar.
Zonder jouw verslag was het een stuk lastiger te vinden :wink:
Volgende, is te zien op streetview
camping.jpg
De tovenaar schreef:
wo 31 jan, 2024 14:19
Zonder jouw verslag was het een stuk lastiger te vinden :wink:
Toen ik vanmorgen <gulf gas station us canada border> google-de stond het plaatje twee keer bovenaan, in zomer- en winterstaat.