Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1637 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34033 berichten
Heel goed, Willem12, het is bij Hastière aan la Meuse net boven de Franse grens. Ik fietste van Givet via Dinant naar Namur. Die geplooide rotsen staan op maar 90 km van Maastricht....
De volgende is voor jou.
Het moet te doen zijn.
45-par.jpg
La commune de Veyrines-de-Vergt, traversée par le 45e parallèle nord, est de ce fait située à égale distance du pôle Nord et de l'équateur terrestre (environ 5 000 km).

Elle se situe dans la partie sud du Périgord central. Elle est bordée au sud par un affluent de la Dordogne, le Caudeau, qui lui sert de limite naturelle avec Sainte-Alvère puis Saint-Laurent-des-Bâtons. À l'est, c'est le Vern, un affluent de l'Isle, qui la sépare de Cendrieux. La fraisiculture y est une activité importante.
http://minouchapassion2.canalblog.com/archives/2019/08/31/37602671.html
Bijna, bijna Er is een streetview mogelijk
Bravo !! Aan U de beurt

Ik had daar nog vers gravel. Ziet er nu wat verweerd uit.
IMG_20170726_145335_EXP0.jpg
Leuk raad plaatje voor een geograaf (heb minder verstand van anti- of synclinalen) :lol:
Over geografie gesproken, waar ligt dit dorp?
dorp.jpg
Mij te moeilijk. Zit momenteel in trein, fiets mee.
Misschien dat het wat makkelijker wordt met deze foto
foto2.jpg
Nou, ook hiermee wordt het niet veel duidelijker. Boom met veel nestkastjes, daarop zoeken levert geen resultaat.
verder zou het een kampeerterrein kunnen zijn of parkeerplaats bij een bos? Is er links nog gebouw zichtbaar?
voor mij verder geen aanwijzingen te vinden.
Nee, het zijn geen nestkastjes maar huisjes :wink:
Het witte gebouw links is van een BN-er, geloof dat zijn auto op de oprijlaan staat (er is geen pakeerplaats, bezoekers moeten eerst een heel eind lopen vanaf de parkeerplaatsen in de buurt). Ik doe er nog een foto bij, misschien herkent iemand het dan wel.
foto3.jpg
In de buurt van Johan Derksen in Grollo?

Nu in de trein terug naar huis. Heeft me de hele dag niks gekost, gratis! :lol:
Nee, niet in Drenthe. Johan Derksen heeft geloof ik niet zo'n grote tuin als deze :wink:
Die halve eland staat bij Herman van Veen in de tuin.
Screenshot_20240203_171916_Maps.jpg
Herman van Veen Arts Center reken ik goed, volgende is voor Poppink
De locatie heet Kabouter Paltz dorp. Zie https://www.youtube.com/watch?v=9c-ArUTFEIQ&t=125s
Het grappige is dat ik na die Derksen meteen aan Herman van Veen moest denken. Wel een paar keer rond die villa gefietst naar nooit geweest.
20240201_113526.jpg
Wie staat daar op dat dak en waar is dat dak?
Het doet me een beetje denken aan die town hall in Back to the Future.
De Romeinse god Mercurius (ook wel Hermes in Griekenland). God van handel, reizigers, dieven en de winst.

Korenbeurs in Groningen.
Akerkhof 1, Groningen
Coördinaten 53° 13′ NB, 6° 34′ OL
Heel goed Frank.
Albert Heijn zit daar dan op de juiste locatie onder bescherming van Mercurimes.
Zou hij ook fietsreizigers beschermen?

Waar zat ik in de schaduw op een hete dag?
IMG_3549_new.jpg
Oeps, foutje