Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1638 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34029 berichten
Inderdaad, dat is goed. Hoe heb je dat zo snel gevonden?
Doodeenvoudig "waterpomp bij muziektent" op Google afbeeldingen en je hebt hem zo.

Hier is dan de volgende: waar was ik vanmorgen?
DSC06253-detail.jpg
Kon ik na ruim 3 jaar niet meer weten? :roll:
Inderdaad de Hoge Spoorbrug in Zwolle. Met het bouwjaar 1883 ongetwijfeld de oudste fietsbrug van Nederland. Per trein hierheen en het heeft me niks gekost! :wink:
De volgende is voor jou.
Hoe zo "en het heeft me niks gekost!"?
Nieuwe opgave
KnipselAA.JPG
Village church Husavik, Iceland
👍Math mag weer.
Hoe wist je het?
JanH schreef:
za 03 feb, 2024 21:38
Hoezo "en het heeft me niks gekost!"?
Vandaag was er een jaarvergadering van de landelijke vereniging De Hollandsche Molen in een zaalgebouw in Zwolle. Ik werd door de secretaris gevraagd als fotograaf, aangezien hun vaste fotograaf verhinderd was. Toespraken, bestuurswisselingen, certificaten van verdienste en als feestelijk hoogtepunt de diplomauitreiking aan ruim 90 nieuwe geslaagde molenaars. Tweemaal een podium vol. En de majesteit heeft behaagd.... vanwege het 100-jarig bestaan van DHM is deze vereniging de titel "Koninklijk" verleend.
En m'n reiskosten vergoed. Vandaar.
Makkelijk zat dus. :D
JanH schreef:
za 03 feb, 2024 22:27
👍Math mag weer.
Hoe wist je het?
Kijk even terug naar je vorige raadplaatje van een kerkje in Ijsland en wat ik toen google-de. Hij stond naast het kerkje van toen.

Volgende
DFA4E0E6-A9DD-4AF7-A560-ADBD74509404.jpeg
Neokitsch.
Kon geen passend plaatje vinden op neokitsch roman gate.
Makkelijk zat, de "River Front flags" opzoeken en ik kwam uit op Omaha, Nebraska USA: https://3ten.ca/travel-the-river-front/ en verder zoeken naar "Arch in Omaha": https://www.google.nl/maps/@41.2575848, ... ?entry=ttu
Minder dan een minuut.
C1B53957-7A1F-4A2A-ACB8-8B6106DE57AC.jpeg
Voor mij zoekt Google zo snel niet..
Beurt naar Martin.
@Poppink, niks geen neokitsch.

Als je 9 keer in de USA en 4 keer in Canada hebt gefietst als ik, ben ik dergelijke bouwstijlen bij sommige overheidsgebouwen wel eens tegengekomen. Die "Romanesque Revival style" was daar in zwang tussen 1880-1900. Het oude stadhuis van Toronto, die ik vaker heb gezien, is daar een zeer goed voorbeeld van: https://en.wikipedia.org/wiki/Old_City_Hall_(Toronto)
Oude stadhuis Toronto.jpg
(eigen foto 1973)

Als die River Front-vlaggen niet waren geblurd, was het voor mij een onmogelijk zoekplaatje.

Hier is de volgende:
Gewouven beton.jpg
Moeilijk? Buiten beeld ligt er een spoorlijn.
Hèhè....
Tegen beter weten in eerst in Drenthe gezocht, maar deze mededeling van je heeft me naast het goede spoor gezet.
Poppink heeft het goed. Het doet inderdaad wat Drenthe-achtig aan, maar dat kan Overijssel ook bijna benaderen. Hier in het voormalige dorp Ittersum dat nu door Zwolle is opgeslokt.
Had niet gedacht dat een raadselfoto van mij 142 keer is bekeken....
De volgende is voor jou.
Nou, dan maar eens kijken wat de uiterste houdbaarheidsdatum van onderstaande foto is.
20240201_112320.jpg
Poppink schreef:
ma 05 feb, 2024 00:11
Nou, dan maar eens kijken wat de uiterste houdbaarheidsdatum van onderstaande foto is.20240201_112320.jpg
Ik gok zo maar dat Martin deze wel weet ;)