Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1641 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34009 berichten
Dat zijn volgens mij vogelaars, met de aanwijzing van Jan over spoorlijn daar in buurt gezocht en dan kom ik hier uit:
https://www.google.nl/maps/@52.2461138, ... ?entry=ttu
ik zie die bruine kast daar ook staan in verte volgens mij
– laat maar zitten –
Poppink schreef:
di 06 feb, 2024 21:06
Ik zal je op weg helpen.
Waar zijn die mannen daar mee bezig?
Dat dat vogelaars zijn spreekt voor zich maar dat heeft mij niet geholpen. :(
WillyW dus wel, complimenten WillyW.
Heeft daar een oude spoorlijn gelegen?
Jongejonge wat goed WillyW!
Ze keken naar een Witoogeend die daar gesignaleerd was.
Ik fiets er zo nu en dan heen en vraag dan aan de vogelaars wat ze zien en dan zie ik het soms ook.

Ik heb het nagezocht op topotijdreis.nl maar daar heft nooit een spoorlijn gelopen.
Die palen staan dwars op de lijn Hengelo - Enschede.
In de pdf van het ontwerp van het Kristalbad worden de elektriciteitspalen niet genoemd.
Rechtsonder op Topotijdreis zit een knop voor satellietbeelden vanaf 2006. Misschien kun je daar op zien of de palen sindsdien als een retro-attractie zijn aangelegd.
Ik had al verschillende vogelgebieden in Twente afgezocht, ook net over grens maar niks gevonden. Opmerking van Janh over die palen bracht me weer in omgeving Enschede. Bij 1 van de foto's over dit reyentiegebied zag ik ook zo n paal staan. En toen was het niet zo moeilijk meer. Leuk plaatje. Moet even hier zoeken naar volgend plaatje, komt zo.
Leon schreef:
di 06 feb, 2024 21:58
Rechtsonder op Topotijdreis zit een knop voor satellietbeelden vanaf 2006.
Wat leuk!
Die knop heb ik over het hoofd gezien.
hier dan de volgende, weer keer naar het buitenland. Misschien wat moeilijk maar er zijn altijd goede speurneuzen...
raadplaatje 49.jpg
¿Es esto España?
Ik denk Provence.
Jan zit in juiste richting te zoeken, is in de Provence-Alpes-Côte d' Azur.
duidelijke streetview beschikbaar.
La Bollène-Vésubie?
IMG_7973.jpg
Zoekend op adelaarsnest kwam ik op de pagina van Frank van Rijn met het volgende plaatje
Afbeelding
Ilonse als een adelaarsnest in de bergen, om maar eens een prachtige cliché te gebruiken

https://maps.app.goo.gl/JsHJpi5s6rq5bguo9
sorry, was vanmorgen even niet in gelegenheid te reageren.
Maar Tovenaar heeft het juiste antwoord, je kijkt hier op Ilonse
hij mag ons weer verrassen met een volgende.
Mooi raad plaatje Willy, erg mooie omgeving om te fietsen.
Volgende, exacte streetview locatie gevraagd.
dorp.jpg
Una borghi di roccia in Italia?
Nee, maar Italië is niet ver van deze plek
Die laatste is de exacte plek Math, de foto is door een van die ronde gaten gemaakt, uitzicht op Lantosque, 18 km van het vorige raad plaatje. Volgende is voor jou :)