Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Past een 28/ 29 inch fiets in doos voor vliegtuig - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Past een 28/ 29 inch fiets in doos voor vliegtuig

Natuurlijk kan ik op fietsvakantie op de fiets naar Decathlon, maar om daarvoor een heel eind voor om te gaan fietsen, daar heb ik geen zin in. Mocht ik er toevallig vlak langs komen, dan loop ik er misschien even binnen.
Wat ik met bubbeltjesfolie, Duct-tape of tie-wraps op fietsvakantie zou moeten doen valt mij niet zo snel in.
En alhoewel ik van de generatie ben die op school nog met de rekenlineaal heeft leren werken, weet ik ook dat je bij Decathlon kunt bestellen wat ze niet op voorraad hebben in de winkel waar je langs komt op fietsvakantie.
Alleen is dit niet van toepassing op gaspatronen. In Nederland niet en in de omringende landen ook niet. Die kun je niet bestellen, alleen kijken of er voorraad is.
In Frankrijk heeft Decathlon 200 vestigingen, de kleine 100 grams Forclaz gaspatronen zijn in 22 vestigingen op voorraad vandaag. Of dat er in de vakantietijd beter is weet ik niet.
Maar dit topic ging over een 28/29" fiets die al dan niet het vliegtuig in kan, we dwalen af.
DaVinci schreef:
di 13 feb, 2024 20:45
Maar dit topic ging over een 28/29" fiets die al dan niet het vliegtuig in kan, we dwalen af.
Precies, daarbij waren die " bubbeltjesfolie, Duct-tape of tie-wraps " dan ook wel weer relevant. ;-)
Zelf heb ik betere ervaring met wrappen dan bubbelen in landen waar geen fiets dozen bestaan.
Opvallend vaak gevonden bij bouwmarkt of aannemer (Mexico, japan, Korea) en veel compakter mee te nemen onder de snelbinder.
Sta toevallig op het moment op vliegveld Amman met de fiets in landbouwplastic , gevonden bij een verfwinkel.
Benieuwd wat ze nu weer te mauwen hebben.....
Pier.