Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1653 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34037 berichten
Inderdaad, Poppink. Langbroek in de provincie Utrecht.
De volgende is voor jou.
20220924_1817_DSC_8199_J9110.JPG
Water, huizen en een stukje van een kerk.
Een vertrouwd concept voor een zoekplaatje.
Die kerktorentje is overduidelijk Noord-Hollands. Was even zoeken maar gevonden in Burgerbrug!
https://www.google.nl/maps/@52.7479114, ... ?entry=ttu
Tsja, daar kan niemand tegenop.
Jij bent weer Martin.
Die sfeer ruikt op zich al heel Noord-Hollands.
Hier is de volgende (ga straks zo weg naar mijn molen, het weekend blijf ik thuis ivm. verjaardag):
Fiets op kade.jpg
zo te zien heeft Martin weer lastig plaatje geplaatst, ik zie nog weinig reacties. Heb zelf ook al verschillende haventjes afgezocht maar noppes. Het lijkt mij ergens aan de vroegere Zuiderzee. Zou dat kloppen of zoek ik in verkeerde richting?
Idd. aan de voormalige Zuiderzee. De Streetview bevindt zich alleen op het lage weggedeelte, dus achter die afvalbak. Een straat van twee hoogteniveau's.
Volendam, had ik ook net gevonden maar is Poppink me net voor......
Gedeelde smart.....hij was ook eerder dan mij.
Één van de meest toeristische BEAUTIFUL HOLLAND plekjes van ons land, de Amerikanen, Japanners, Chinezen. De klederdracht-fotografen, palingrokerij, enz. Mijn foto bijna de hele dag niet herkend? :roll:

De volgende is voor jou.
Ik herkende die haven, zag het raadplaatje net pas. Ik heb de hele dag niet achter een computer gezeten.
bolletjeshuis.JPG
Stationsstraat 24
1749 EH Warmenhuizen

Gezocht op bolletjestrui huis.
Zou er dan ook een bolletjestrui fietser in dat dorp gewoond hebben?
Ik vind het mooi fietsen in Noord Holland, veel geschiedenis.
Als ik het niet dacht. Leuk!
Maar…een go?
LHTJoost schreef:
vr 23 feb, 2024 22:11
Maar…een go?
Tuurlijk.
Ik was nog in de wolken met die bolletjestrui.
Hij fietste samen met Gert-Jan Teunisse.
Moest ook even denken aan Johan van der Velde die Zoetemelk ten val heeft gebracht.
Laat maar.
Tover maar een mooi plaatje tevoorschijn voor ons Joost.