Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1658 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34014 berichten
Helemaal goed en bedankt voor het rechtzetten.
Beurt naar de Tovenaar
Volgende
pad.jpg
Even breder dan lang maken helpt.
Je kunt ook bij de bijlage 'plaats in tekst' aanklikken zodat het plaatje gelijk in beeld is zonder eerst op de pijl te klikken.

Sorry, had niet door dat het raadplaatje al weer met reuzenschreden verder is gegaan.
Omdat er nog niemand heeft gereageerd een kleine hint, ik kijk naar het westen.
Verder zijn er genoeg aanknopingspunten zoals de kerk, een hoogspanningsmast en een zendmast dus dit moet toch niet te moeilijk zijn?
Ergens in de Biblebelt?
Klopt, zoek het ergens in het midden
Bij Ederveen. (Hier stond eerst Kootwijkerbroek. Daar slaat de melding van de tovenaar''Minder dan een uur fietsen op'')

Zendmasten https://antennekaart.nl/kaart/5g?lat=52 ... 33&zoom=12

Jan
Dat is minder dan een uur fietsen en het ligt ook in Gelderland :wink:
Je hebt je antwoord weer aangepast Jan.
Ederveen is nog dichterbij dan Kootwijkerbroek.
Er is streetview van deze locatie.
Waarom worden antwoordensoms aangepast? Juist bij dit topic is het volgens mij veel duidelijker als je gewoon een nieuwe reactie plaatst, toch? Iets voor de volgende vergadering die niet doorgaat, om op te nemen in de ongeschreven regels?
Polling schreef:
wo 28 feb, 2024 10:57
Waarom worden antwoorden soms aangepast? Juist bij dit topic is het volgens mij veel duidelijker als je gewoon een nieuwe reactie plaatst, toch? Iets voor de volgende vergadering die niet doorgaat, om op te nemen in de ongeschreven regels?
Misschien zou het zo kunnen zijn dat reacties elkaar kruisen, terwijl je aan het zoeken bent..........

Jan
Polling schreef:
wo 28 feb, 2024 10:57
Waarom worden antwoordensoms aangepast?
Dat is een gok van de plaatser. De ongeschreven regels stellen, in een voetnoot van bijlage 3b, dat 'de fotoplaatser de tijdcode van de verandering mag gebruiken om de vermeende in aanmerking komende persoon te diskwalificeren voor die raadpoging, op voorwaarde dat een andere raadpoging binnen de vereisten van de fotoplaatser volgt met een vroegere tijdcode.'.
https://www.google.nl/maps/@52.0593458, ... ?entry=ttu
De resolutie van het raadplaatje is te laag om er een hoogspanningsmast in te zien, maar met de hints te vinden.
Dat is de exacte plek, de Doesburger molenweg bij Ede.
Volgende is voor RIH
Hierbij.
P.JPG
Lastig 🤔
Is het in de Franse Alpen? Pyreneeën?
Is het een bekende col?
staat er ouvert op dat blauwe bord? van een pas die open is ofzo? en dan de kleding aan de lijn, sporthemdjes en handdoeken, wellicht startpunt voor een stukje kajak varen?
Ja, "ouvert" en zie ik links het witte van een caravan, dus een camping met hotel en restaurant?
Het is in ieder geval een hele leuke.
Gezien de bergen en de bomen denk ik in eerste instantie aan de oostzijde van de Dolomieten, maar gezien de Franse teksten moet het in Frankrijk zijn en dan kom ik als vanzelf - mede door de architectuur van het huis - terecht in de Haute savoie en denk daarbij aan de Col de Joux Plane en de Col de la Joux Verte.
Ik ben benieuwd!
Is het een studentenchalet ?