Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1659 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34021 berichten
Je kunt er eten en overnachten, franse alpen De foto is tegen de avond genomen. Er zijn vast bezoekers van deze site over de pas gefietst.
math schreef:
wo 28 feb, 2024 21:36
Is het een studentenchalet ?
Lijkt me sterk met die vrij dure auto's rechts....
Dat zijn typische huurauto’s voor als je met 5/6/7 m/v een weekendje weg wilt.
tjongejonge die dingen lijken ook allemaal op elkaar.

https://www.google.nl/search?q=gites%20 ... 97&bih=958

Nooit geweest. Maar ziet er erg fraai uit allemaal.
Maar is het wel daar?
Ik zou eerder denken aan de Mercantour, ten zuiden van Barcelonette. Is een smal weggetje dus dan vallen alle grote bekende cols af. Meer iets als de Col d'Allos, Col de Vars of Col de la Cayolle. Daar ergens?
Nogmaals; leuk raadplaatje.
Ik denk nu ook aan de regio rond de Col de Plainpalais of rond de Col de la Faucille.
Zuidelijker kan ik me niet voorstellen.
Wat Poppink zich niet kan voorstellen is toch het geval. De tovenaar kan het vast wel vinden.
Col de la Cayolle dus. Ik ben daar inderdaad langsgefietst maar dat was héél lang geleden :)
https://maps.app.goo.gl/S2jbZwZg3a84faQLA
Dat is hem, dacht al dat je er wel eens langs bent gereden.
Volgende (streetview aanwezig):
IMG_1612b.jpg
Zo te zien Tisa.
Dat heb je snel geraden, volgende voor jou.
Zat hier wat te bladeren en kwam toen een foto tegen die er wel erg veel op leek.

Nieuwe:
river03.jpg
Heel goed math! Volgende ronde voor jou.
Ik had Saumur ook meteen herkend, als ik niet met iets anders bezig ben geweest. Gefietst in de stromende regen, van het kasteel alleen een miezerige foto.
Weet je dat daar heel vlakbij de nul- meridiaan loopt, zodat je van de oostelijke helft naar de westelijke helft fietst? :D
Ik had het plaatje niet meteen herkend, maar de plek was makkelijk en snel te vinden.

Van het volgende plaatje is geen Streetview vanuit hetzelfde standpunt, maar wel bij het viaduct. De naam van het viaduct is ook goed.
IMG_1721.jpg
Weer in the States hè?
Correct, Martin.
An abandoned old railroad bridge somewhere in California?