Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De Wereldfietserdagen op 13 en 14 april 2024 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

De Wereldfietserdagen op 13 en 14 april 2024

Jullie hebben beiden nog niet aangegeven of je lid bent van de Wereldfietser.
Fonsvanrooij schreef:
za 17 feb, 2024 11:04
Voor niet-leden van de Wereldfietser komen we snel met een update. Daar zit technisch iets nog niet helemaal goed. Daar wordt momenteel aan gewerkt.
eindgebruiker schreef:
ma 19 feb, 2024 16:59
Jullie hebben beiden nog niet aangegeven of je lid bent van de Wereldfietser.
Fonsvanrooij schreef:
za 17 feb, 2024 11:04
Voor niet-leden van de Wereldfietser komen we snel met een update. Daar zit technisch iets nog niet helemaal goed. Daar wordt momenteel aan gewerkt.
Ja ben ik...
Anders kon je denk ik ook niet inloggen?
eindgebruiker schreef:
ma 19 feb, 2024 16:59
Jullie hebben beiden nog niet aangegeven of je lid bent van de Wereldfietser.
Fonsvanrooij schreef:
za 17 feb, 2024 11:04
Voor niet-leden van de Wereldfietser komen we snel met een update. Daar zit technisch iets nog niet helemaal goed. Daar wordt momenteel aan gewerkt.
Zeker, én ingelogd!
De genoemde issues zijn opgelost. Mocht je nog vragen hebben mail me dan rechtstreeks op voorzitter@wereldfietser.nl
Fonsvanrooij schreef:
di 20 feb, 2024 21:33
De genoemde issues zijn opgelost. Mocht je nog vragen hebben mail me dan rechtstreeks op voorzitter@wereldfietser.nl
Ja het lukt! Heel hartelijk dank voor alle gedane moeite!!
Ai…wat jammer dat het voorlopig niet doorgaat. Ik had al het idee dat de aanmeldingen niet hard gingen 😟
Via social media vernomen dat de WFDGN niet doorgaan ... jammer.

Maar ik had eerder al eens geprobeerd om een ticket te scoren. Ik kon echter niet betalen, mijn bank (vanuit België) stond er niet bij.
Dus ik een mail naar het bestuur van de Wereldfietser gestuurd via de website op 10/02/2024 om te vragen hoe dit kan opgelost worden...
Nooit een reactie gekregen, nu begrijp ik waarom ...
Jammer dat het niet doorgaat. Misschien zitten er toch veel mensen bij van het ouderwetse type zoals ik dat eerst afwacht of ze die dag toch naar tante Toos* gaan of dat het bloedmooi weer is en gaan fietsen. Dat is het voordeel van een beurs in februari: de kans op fietsweer is kleiner.

*: de naam Toos is fictief. Ik heb geen tante Toos. Sterker: ik ken helemaal geen Toos.
Leon schreef:
do 07 mar, 2024 20:28
Jammer *: de naam Toos is fictief. Ik heb geen tante Toos. Sterker: ik ken helemaal geen Toos.
Hoe zei Rutte dat ook al weer?
Ik vind het vooral ook erg jammer voor al het werk dat er tot nu toe door bestuur en vrijwilligers in is gestoken. Ik hoop dat er alsnog een succesvolle herkansing komt.
Wat vreselijk jammer! We keken er echt naar uit en hadden ons al voor een paar leuke lezingen ingeschreven.
Zonde ook van al die energie en tijd van die fijne mensen die ze er in hebben gestoken.

We hopen van harte dat er een nieuwe datum geprikt gaat worden.

En als ik zo vrij mag zijn; organiseer een onderzoekje onder de leden/geïnteresseerden. Dit forum kan daar een mooi podium voor zijn. Ben zelf erg benieuwd waar de massa behoefte aan heeft.

Vooral veel succes met de situatie aan de organisatoren!😃
Echt heel erg jammer, dat de WFDGN niet doorgaan!! Ik had me er enorm op verheugd, had me voor veel lezingen ingeschreven en zou ook vrijwilliger zijn.

Hopelijk een herkansing in de herfst of volgend voorjaar. En die enquête vind ik een goed idee.
Ik had al mijn twijfels, omdat het gehouden word op een datum dat het weer lekker weer word.

Misschien beter om het te houden in oktober bv.

Mario
In april hebben velen hun plannen voor de zomer al rond en hebben vaak al de Fiets- en Wandelbeurs bezocht. Ook zijn de vroege vogels vanaf april al op pad. Ik sluit me aan bij de suggestie om de Wereldfietserdagen te houden in het najaar (bijvoorbeeld november).
Ik had nog geen kaartjes gekocht maar we waren wel van plan om te komen. Is het ooit te rustig geweest op de beurs in Ede? Ik kan me niet van voorgaande jaren herinneren dat we kaartjes moesten kopen in de voorverkoop. Het was vorig weekend veels te mooi weer om online te zijn. Hadden we nu maar geweten dat het doorgaan van de beurs ervan afhing. Jammer dit besluit.

PS: Ik voorzag wel een file bij de deur omdat alle krasse knarren moeten inloggen om hun lidmaatschapskaart te tonen. Hoe doe je dat eigenlijk als je geen mobiele telefoon hebt?
Belle schreef:
vr 08 mar, 2024 13:23
PS: Ik voorzag wel een file bij de deur omdat alle krasse knarren moeten inloggen om hun lidmaatschapskaart te tonen. Hoe doe je dat eigenlijk als je geen mobiele telefoon hebt?
Oude techniek: hand in broekzak, haalt portemonnee er uit, haalt stapeltje pasjes er uit, kiest die met wf-logo, laat zien, stopt terug. Werkt ook offgrid. Geen lader nodig.
Leon schreef:
vr 08 mar, 2024 14:22
Oude techniek: hand in broekzak, haalt portemonnee er uit, haalt stapeltje pasjes er uit, kiest die met wf-logo, laat zien, stopt terug. Werkt ook offgrid. Geen lader nodig.
En jij hebt een lidmaatschapspas 2024? Bij mijn weten worden die niet meer verstrekt?
Daar heb je me. Ik heb daar geen ervaring mee want om diverse redenen heb ik mijn pasje nog nooit hoeven laten zien.
Belle schreef:
vr 08 mar, 2024 13:23
Ik had nog geen kaartjes gekocht maar we waren wel van plan om te komen. Is het ooit te rustig geweest op de beurs in Ede? Ik kan me niet van voorgaande jaren herinneren dat we kaartjes moesten kopen in de voorverkoop. Het was vorig weekend veels te mooi weer om online te zijn. Hadden we nu maar geweten dat het doorgaan van de beurs ervan afhing. Jammer dit besluit.

PS: Ik voorzag wel een file bij de deur omdat alle krasse knarren moeten inloggen om hun lidmaatschapskaart te tonen. Hoe doe je dat eigenlijk als je geen mobiele telefoon hebt?
Ha die Belle,
Kaartjes kopen aan de deur leidde juist tot oponthoud. Daarom ging de verkoop deze keer online. Allerlei mogelijke problemen met een digitale lidmaatschapskaart werden vooraf ondervangen door het online systeem. Of je wel of geen lid bent, zit simpelweg in het systeem. Voordeel was ook dat men via dit systeem ook kon reserveren voor een plaats voor een bepaalde lezing. Een volle zaal leidde op eerdere beurzen tot grote teleurstelling van mensen die er niet meer bij konden. "Ik ben speciaal uit Groningen gekomen voor deze lezing en nu zit deze vol." Bij de helaas afgeblazen editie was iedereen die gereserveerd zou hebben voor een lezing gegarandeerd van een plaats in de zaal.
Ik denk dat er nauwelijks leden zijn van de Wereldfietser zonder mobiele telefoon. Overigens kon je het online toegangsbewijs ook uitprinten.
Het klopt dat de ledenpasjes al enige jaren digitaal zijn. Opmerkelijk dat een onjuist geïnformeerd niet-lid van onze vereniging bezoekers op dit forum op een verkeerd spoor tracht te zetten.