Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bever in Houten verbouwd, tentenhal opgedoekt. - Forum Wereldfietser

Bever in Houten verbouwd, tentenhal opgedoekt.

Gisteren was ik in Houten bij de Bever/Frans de Witte

Frans de Witte (onderdeel van de zelfde holding als Bever) is niet meer in Houten, de Bever heeft doorgebroken en is er een bever XXL van aan het maken.

De tenten hal is opgedoekt, die staat nu leeg en komt niet meer terug. Hiervoor in de plaats heeft Bever de entresol van Frans de Witte ingericht met alleen 1,2 en een paar drie persoonstenten van MSR , NEMO, Hillenberg, Nordisk, TNF en BIG Agnes en een paar verdwaalde exemplaren van andere merken. Aandeel UL tentjes is groot. De grote (familie) tenten van zowel Bever als Frans de Witte die opgesteld stonden zijn er niet meer.

Overigens komt er een grotere Bever in Baarn (inpandig bij Nijhof.) die dit voorjaar open moet gaan.
Ik begrijp dat de tentenhal in feite niet is opgedoekt maar dat de tentenafdeling van Bever zich nu volledig richt op trekkerstenten? (Wat gezien de doelgroep van Bever begrijpelijk is)
Auto-kampeerders moeten dus nu elders kijken.
(Hoewel ik met de auto ook graag een trekkerstentje meeneem)
Autokampeerders moeten sowieso niet bij Bever kijken, want waarom zou je met de auto zo'n knetterdure premiumtent kopen?
Bert van Sprang schreef:
zo 03 mar, 2024 18:33
waarom zou je met de auto zo'n knetterdure premiumtent kopen?
Waarom niet, als je de tent mooi vindt en het geld kan missen?
Wellicht omdat je meer tent voor je geld krijgt als gewicht er minder toe doet.
Ik nam mijn trekkerstent wel eens mee in de auto omdat ik hem toch had, en geen andere tent.
Maar het is zeker waar dat je voor lage bedragen prima tentjes kunt kopen als gewicht er niet toe doet.
Zo blijft mijn 70 euro 2 persoons bijzettentje van Vrijbuiter in vochtige kil weer van binnen kurkdroog, dit in tegenstelling tot mijn Hilleberg Akto.
Sowieso wel een fan geworden van eenvoudige niet te dure tenten want ook mijn ervaringen met de enkeldaks Lunar Solo zijn uitstekend.
Joris Flemming schreef:
zo 03 mar, 2024 14:08
Ik begrijp dat de tentenhal in feite niet is opgedoekt maar dat de tentenafdeling van Bever zich nu volledig richt op trekkerstenten? (Wat gezien de doelgroep van Bever begrijpelijk is)
Auto-kampeerders moeten dus nu elders kijken.
(Hoewel ik met de auto ook graag een trekkerstentje meeneem)
Volgens mij was die vrij deprimerende tentenhal niet alleen van Bever want er stond ook veel te zware rommel, zoals voortenten voor caravans. Klinkt dan als een verbetering. Behalve dan dat het nog steeds Bever is. Aangezien je daar geen garantie krijgt kan je er beter niks kopen. Bekijk de klantwaarderingen op Trustpilot maar eens.