Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot/fietsmaatje gezocht zomer 2024 - Forum Wereldfietser

Reisgenoot/fietsmaatje gezocht zomer 2024

Hoi,

Mijn naam is Stijn, ik ben 22 jaar en woonachtig in Rotterdam. Ik ben opzoek naar een reisgenoot/fietsmaatje voor komende zomervakantie 2024. Ik ben nog niet eerder op fietsvakantie geweest, maar het lijkt mij heel leuk om dit samen met iemand te doen. Ik zou willen beginnen in Nederland, om te kijken hoe dit bevalt, dan kunnen we daarna altijd nog in de toekomst andere landen uitproberen. Ik heb zelf een carbon giant wielrenfiets, met fietscomputer en fiets normaalgesproken tussen de 70-120 km per route.

Als er iemand is die hier interesse in heeft, dan hoor ik dit graag. Dan kunnen we mogelijk samen op fietsvakantie gaan.

Groetjes,
Stijn
Hoi Stijn,

Ik ben Floor (21 jaar) en woon in de buurt van Haarlem. Ik heb ook nog geen ervaring met fietsvakanties maar wil dit wel al lang een keer doen. Zelf fiets ik regelmatig met mijn wielrenfiets rondjes en ik heb ook al meerdere keren de Mont Ventoux beklommen. Het lijkt me leuk om een keer een rondje samen te fietsen om kennis te maken.
Hallo,
Ik ben Vera (22) uit Drenthe. Ik wil ook graag deze zomer of fietsvacantie. Ik fiets momenteel soms weekendjes maar ben nog niet langer weg geweest. Ik fiets op een gravel bike. En ben ook opzoek naar een fietsmaatje :D.
Hallo,

Ik ben Mark (34) en fiets doorgaans routes van 100-150 km. Ik heb meerdere (racefiets) fietsvakanties gedaan in bergachtige gebieden.

Ik hoor graag welke ideeën jullie hebben? (qua regio, kamperen/hotel, etc)

Een fietsvakantie door de Balkan bijvoorbeeld, lijkt mij een leuk idee.
hoi

ik ben job 20 jaar uit Brabant ik ben al twee keer op fietsvakantie geweest en het lijkt mij leuk om een fietsmaatje te hebben op fietsvakantie. Als je het leuk lijkt stuur een berichtje.

Groetjes job.
Hi,

Ik ben Rik 27 jaar en ben erg sportief. Weinig bekend met echt lange tochten fietsen, maar daar gaat wel verandering in komen. Ik houdt wel van avontuur en zou het denk ik wel leuk vinden om een bikepacking tocht van ongeveer 20-40 dagen te maken en zien waar ik uitkom. Mij lijkt het leuk om te kamperen om echt wat dichterbij de natuur te komen en lekker buiten in de natuur te zijn.

Ik ben zelfstandig ondernemer dus de periode maakt mij niet zo uit al ga ik het liefste in de maanden juli augustus.

Ik sta voor veel suggesties open dus laat maar weten als er mensen misschien zin hebben om samen te fietsen. Misschien is het wel leuk en handig om eerst een keer samen een kleine tocht te maken om te kijken of het klikt!

Groetjes

Rik
IMG_1964.jpeg