Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Ortlieb stuurtas en voortassen, Tubus ergo en F35 - Forum Wereldfietser

Te koop Ortlieb stuurtas en voortassen, Tubus ergo en F35

Te koop aangeboden. Op te halen in Tienhoven Utrecht of verzending voor kosten koper.

Nieuwe rode Ortlieb Ultimate stuurtas 6.5 ltr inclusies bevestiging set met slot en losse kaarthouder. € 75.- de stuurtas heb ik nooit gebruikt alleen de bevestiging heeft kort op mijn stuur gemonteerd gezeten.

Bijna nieuwe rode Ortlieb classic voortassen. Deze heb ik 1 week gebruikt en zijn in nieuwstaat.€ 80.- voor de set, ik verkoop ze niet per stuk.

Gebruikte voordrager Tubus ergo met Hebi standaard. Heeft wat kleine beschadigingen maar die heb ik aangestipt met zwarte verf. Heeft ook maar 1 week tassen aan gehangen, nette staat. € 50.-

Bijna nieuwe Ortlieb F35 rugzaksysteem om redelijk comfortabel een Ortlieb fietstas te vervoeren op je rug. € 25.-

Vaste prijs.
De stuurtas is inmiddels verkocht.
De voortassen zijn inmiddels ook verkocht. Nu nog te koop de voordrager en het Ortlieb draagsysteem.

Bijna nieuwe Ortlieb F35 rugzaksysteem om redelijk comfortabel een Ortlieb fietstas te vervoeren op je rug. Slechts een paar keer gebruikt, dus echt in nieuwstaat. Nieuwprijs € 60.- nu voor € 25.-

Gebruikte maar nette Tubus ergo voordrager met Hebie standaard. Heeft een paar lak beschadigingen op de bekende plekken, die heb ik aangetipt met zwarte lak. Nieuwprijs € 130.- vaste prijs € 45.-

Op te halen in Tienhoven Utrecht of eventueel opsturen kosten koper.
SAM_3636.JPG
SAM_3635.JPG