Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Teasi perikelen.... - Forum Wereldfietser

Teasi perikelen....

Hallo, ik ben nieuw op dit forum, ik ben Ronnie, man van 68 lentes en ik woon samen met mijn vrouw in het mooie Twente.
Volgend probleem doet zich voor:
Ik ben al jaren in het bezit van een Teasi one fiets/wandel navigatie, welke goed werkt.
In het verleden altijd "in de buurt" gebruikt in Nederland en Duitsland.
Na een ziekteperiode van enkele jaren kan ik nu weer wandelen en fietsen, en er met de Camper op uit, dus ik wilde in Denemarken de navi gebruiken, maar hij werkte niet.
Alleen Nederland en Duitsland staan op het apparaat.
Ik denk, even updaten, maar dat gaat dus sinds 31/12/2021 niet meer!
Mijn vraag is dan ook of iemand hier nog kaartmateriaal van Europa heeft, of het op mijn Teasi navi kan installeren?
Zo heb ik weinig nut van het apparaatje.....
Bij voorbaat dank!
Je zou dit kunnen proberen https://erteta.de/Softwarewiederherstel ... forderlich
Of het met die update dan ook nu nog mogelijk is kaarten te updaten en toe te voegen is de vraag, als die server uit staat is het over en uit. Misschien toch tijd om eens naar iets nieuws te gaan kijken wat aan je behoeftes voldoet.
Dank voor de reactie,
Misschien is er iemand die de EU kaarten nog op de PC heeft staan, ( waar ik een kopie op een SD kaartje kan overnemen)
Ben je al voorzien met kaarten voor de Teasi? Ik heb er nog wel een paar!
Hallo, ik ben Jan uit Ekeren (België) en nieuw op dit forum.
Ik gebruik sinds jaren de Teasi One (extend) met grote tevredenheid.
Ik probeer nu mijn tracks, voor de komende fietsvakantie, op de Teasi te plaatsen dmv Tahuna-tool op m'n PC.
Tahuna start normaal op, maar vanaf het moment dat ik tracks wil overzetten, start Tahuna telkens opnieuw op.
Het is dus onmogelijk om tracks te verplaatsen.
Tahuna ondertussen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zelfde resultaat.
Is er nog iemand die dezelfde problemen ondervindt, of hiervoor eventueel een oplossing kan geven?
Teasi en Tahuna zijn beide up to date, heb destijds (bij het stoppen van de ondersteuning) de recentste kaarten gedownload.
Misschien wordt dit probleem veroorzaakt door een Windows update?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
MrDADERO schreef:
vr 22 mar, 2024 10:09
Ben je al voorzien met kaarten voor de Teasi? Ik heb er nog wel een paar!
Hallo meneer dadero,

ik had mijn teasi gereset en wist niet dat de kaarten gewist zouden worden.
De software werkt niet meer.
Kunt u misschien de kaarten sturen / uploaden?

Mvg,

Pim
hoi ik zoek nog kaarten voor de teasi one van Frankrijk en Engeland. Iemand die nog beschikbaar?
Hallo Vlady,
Ik heb de kaarten beschikbaar, laat maar weten hoe ik ze moet bezorgen.