Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De productie van Koga gaat naar Batavus - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

De productie van Koga gaat naar Batavus

WimB schreef:
za 17 feb, 2024 11:12
Leon schreef:
vr 16 feb, 2024 17:07
Misschien hadden ze Koga aan Ikea kunnen overdoen. :wink: Dan mag je zelf ook klussen, maar dat weet je dat tenminste van tevoren. :idea:
Perfect idee.
Nee, het is een grapje.
Ik denk niet dat de prijs van een fiets bepaald wordt door het uurtje dat ze nodig hebben om het ding op het eind van de produktie in elkaar te schroeven.
Idee (ook grapje): hier in Limburg staat vanaf vandaag een fabriek leeg met robots die zo'n fiets in twee minuten en zes seconden in elkaar schroeven: https://www.1limburg.nl/nieuws/2563864/ ... nd-in-born
Misschien moeten ze er maar gauw militaire voertuigen gaan bouwen. Dat gaat helaas een grote markt worden.
Zoals het er nu uitziet zal de productie van de Koga Signature modellen (custom-built zoals dat genoemd wordt) in Heerenveen blijven. De massa-fietsen zullen in Hongarije in elkaar gezet worden.
De Vakantiefietser schreef:
vr 22 mar, 2024 16:31
Zoals het er nu uitziet zal de productie van de Koga Signature modellen (custom-built zoals dat genoemd wordt) in Heerenveen blijven. De massa-fietsen zullen in Hongarije in elkaar gezet worden.
Gisteren nagevraagd in "De Fietser". Die kwamen met hetzelfde verhaal (maar dan Oost-Europa ipv Hongarije). Van Nicholas is ook custombuild en blijft dus ook in Heerenveen.
De Vakantiefietser schreef:
vr 22 mar, 2024 16:31
Zoals het er nu uitziet zal de productie van de Koga Signature modellen (custom-built zoals dat genoemd wordt) in Heerenveen blijven. De massa-fietsen zullen in Hongarije in elkaar gezet worden.
Hoi Eric,
Bedankt voor je update!👍🏻
Weet jij al of de Worldtraveller Classic Signature nog in het assortiment blijft?
Ik hoor voor veel roddels maar niemand lijkt het zeker te weten.
Slow Moving Saddles schreef:
za 23 mar, 2024 16:45
Weet jij al of de Worldtraveller Classic Signature nog in het assortiment blijft?
Ik hoor voor veel roddels maar niemand lijkt het zeker te weten.
Op de Koga-stand in "De Fietser" stond deze er iig nog.
Fedor schreef:
za 23 mar, 2024 16:49
Slow Moving Saddles schreef:
za 23 mar, 2024 16:45
Weet jij al of de Worldtraveller Classic Signature nog in het assortiment blijft?
Ik hoor voor veel roddels maar niemand lijkt het zeker te weten.
Op de Koga-stand in "De Fietser" stond deze er iig nog.
Klopt! Maar ik hoor links en rechts dat de WTS er eind van het jaar uit gaat.

Reden dat ik er nieuwsgierig naar ben is dat wij door omstandigheden later verrekken dan gepland. En dus ook onze fietsen wat later aanschaffen. En stiekem waren onze ogen al gevallen op een WTS🤩
Slow Moving Saddles schreef:
za 23 mar, 2024 16:55
Klopt! Maar ik hoor links en rechts dat de WTS er eind van het jaar uit gaat.

Reden dat ik er nieuwsgierig naar ben is dat wij door omstandigheden later verrekken dan gepland. En dus ook onze fietsen wat later aanschaffen. En stiekem waren onze ogen al gevallen op een WTS🤩
Wat is je maat? Mogelijk (mogelijk he) komt er de komende tijd een 2e hands beschikbaar (de mijne :P). Maarree... nog niet zeker. Maar het jaar duurt nog lang ;)
Fedor schreef:
za 23 mar, 2024 17:14
Slow Moving Saddles schreef:
za 23 mar, 2024 16:55
Klopt! Maar ik hoor links en rechts dat de WTS er eind van het jaar uit gaat.

Reden dat ik er nieuwsgierig naar ben is dat wij door omstandigheden later verrekken dan gepland. En dus ook onze fietsen wat later aanschaffen. En stiekem waren onze ogen al gevallen op een WTS🤩
Wat is je maat? Mogelijk (mogelijk he) komt er de komende tijd een 2e hands beschikbaar (de mijne :P). Maarree... nog niet zeker. Maar het jaar duurt nog lang ;)
Hahaha! Die ga ik zeker onthouden! Bedankt voor het meedenken en aanbod!🙏🏼