Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1681 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34014 berichten
Die was vorig jaar ook al in beeld....
Dan heeft nu een ander de plek goed geraden.
Math, jij bent weer.
Ik ga me ook al vaker afvragen of ik een plaatje al gehad heb. Deze nog niet, denk ik
P1040286.JPG
Deception Pass Bridge https://www.google.nl/maps/@48.4059667, ... &entry=ttu

Gevonden met "steel arch bridge" in combinatie met diverse staten uit de VS. met "washington state" was het raak.
Heel goed, Jan. Ik fietste van Mukilteo over Whitby Island terug naar het vasteland bij Mount Vernon.
Beurt weer over.
Nieuwe opgave:
KnipselAA.JPG
Heb ik Leon in al die 25002 posts eindelijk op een typefout kunnen betrappen; Wesertalsperre. :wink:
Voor de Franstaligen onder ons: Barrage de la Vesdre.

Leon mag weer.
In mijn overenthousiasme gebeurt dat toch wel eens. :wink: In dit geval ging mijn verdenking onmiddellijk naar Eupen.
Dus moest ik ergens een foto opdiepen. De foto is zo'n vijf jaar oud. Niks gephotoshopt.
(Ja het forum is traag vandaag)
Afbeelding
Gevonden in Zutphen, want ik herken de markante kerktoren van St. Jan op de achtergrond. Die staat vlakbij het station en voor treinreizigers heel herkenbaar.
https://www.google.nl/maps/@52.1393622, ... ?entry=ttu
Snap niet waarom alleen de foto's van Leon met muisklikken nooit uitvergrootbaar zijn. Daarom apart gekopieerd naar m'n computer om de details beter te bestuderen.
Martin E. van Doornik schreef:
vr 29 mar, 2024 15:07
Snap niet waarom alleen de foto's van Leon met muisklikken nooit uitvergrootbaar zijn.
Ik heb je wel eens of meerdere keren uitgelegd wat je dan kunt doen maar om mij onduidelijke reden komt dat niet aan.
Jij bent.
Martin E. van Doornik schreef:
vr 29 mar, 2024 15:07
Snap niet waarom alleen de foto's van Leon met muisklikken nooit uitvergrootbaar zijn. Daarom apart gekopieerd naar m'n computer om de details beter te bestuderen.
Leon schreef:
vr 29 mar, 2024 15:14
Ik heb je wel eens of meerdere keren uitgelegd wat je dan kunt doen maar om mij onduidelijke reden komt dat niet aan.
Wat ik niet snap - en dat zie je op allerlei fora - dat is dat de vaste bezoekers een soort arrogantie hebben waarbij ze het te min vinden om dingen uit te leggen.
Dat maakt een forum voor een nieuwe bezoeker niet bepaald toegankelijk.
- heb zorg voor elkaar
- domme vragen bestaan niet

@Martin
Op je mobiel op de foto drukken met je vinger en even volhouden.
Dan verschijnt een venster met als een van de mogelijkheden: afbeelding openen in een nieuw tabblad.
Die moet je hebben.
Meteen erna verschijnt onder in beeld de vraag of je naar het nieuwe tabblad wilt.
In het nieuwe tabblad kan je de foto uitvergroten.
Ja, maar ik weet het niet meer.... Excuses.
Hier is de volgende:
Blauwe ding.jpg
Martin E. van Doornik schreef:
vr 29 mar, 2024 15:41
Ja, maar ik weet het niet meer.... Excuses.
Heel simpel. De meesten plaatsen de foto op het forum zelf.
Een paar deelnemers, waaronder Leon, plaatsen de foto’s op een andere site en plaatsen op het forum een linkje naar die foto.
Poppink schreef:
vr 29 mar, 2024 15:28
... te min vinden om dingen uit te leggen.
Je kunt mij vanalles op dit forum verwijten, maar niet dat.

Martin is echt al een aantal keren, ook door anderen, op de rechtermuistoets of het mobiel equivalent daarvan, gewezen.
Ik weet waar het is!
Maar ik zal het niet zeggen, want ik heb geen raadplaatje ...
derdekeer schreef:
vr 29 mar, 2024 20:07
Ik weet waar het is!
Maar ik zal het niet zeggen, want ik heb geen raadplaatje....
Je mag ook bestaande, oudere foto's nemen. Te makkelijke herkenningspunten wegsnijden of zo.
Tot ik met de digitale camera ben begonnen, heb ik alleen al van mijn fietstochten wel ruim 8.000 kleurendia's.
Martin E. van Doornik schreef:
vr 29 mar, 2024 23:46

Je mag ook bestaande, oudere foto's nemen. Te makkelijke herkenningspunten wegsnijden of zo.
Tot ik met de digitale camera ben begonnen, heb ik alleen al van mijn fietstochten wel ruim 8.000 kleurendia's.
Ik was gisteren nog in de buurt van de je raadplaatje. Niet daar, maar er niet zover af.
Het gebouw met het kapvormige dak rechts deed dus meteen een belletje rinkelen.

Ik heb helaas zeer weinig foto's en maak er ook nauwelijks.