Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstassen voor Beixo compact vouwfiets - Forum Wereldfietser

Fietstassen voor Beixo compact vouwfiets

Hallo,

Ik ga binnenkort op mijn Beixo op fietsreis. Hier heb ik wel tassen voor nodig! Ik had via bol.com vouwfietstassen besteld maar deze pasten niet.
Beixo verkoopt zelf ook speciale fietstassen maar ik vroeg me af of iemand hier een (goedkoper) alternatief weet?

Totale inhoud van 20 liter is prima (dus 10 L per tas)

Bedankt
Zou het mogelijk zijn om een drager van een 28" of evt. 26" fiets te monteren i.p.v. de originele? Dan passen vrijwel alle tassen.
Ik denk het niet; deze zit vast gelast aan het frame
Welk model heb je dan?
Misschien passen de Ortlieb gravelpack tassen of de voortassen van Ortlieb hierop.
@ Leon, Ik heb de Beixo Compact (7 versnellingen)

@kiek, bedankt ik ga er naar kijken
Ga eens langs bij een fietsenmaker, de meeste hebben tassen van Agu en/of Vaude en/of Ortlieb liggen.
Het lijkt mij sterk dat ze daar niks passend hebben.
Je moet dan de voortassen hebben, 2 stuks zijn iets van 25 liter.
Ik had er zelf nog niet aan gedacht om voortassen achterop te doen; zo simpel kan het zijn.

Bedankt :)
Ik heb zelf ook een vouwfietsje en als ik iets op de bagagedrager doe kom ik daar al snel met mijn hakken tegen aan. Is dat bij de Beixo niet zo?
Dan bij de fietsenmaker de tassen passen en kijken of je er met de hakken tegenaan komt.
Anders de haken zo verschuiven dat je de tassen niet raakt.
Het gaat goed met de ortlieb voortassen.