Hoihoi!

Het was de afgelopen dagen lente en dus zijn de fietsvakantiekriebels zijn terug. Ik zit erover te denken om vanaf midden juni 3-4 weken te fietsen naar de alpen en daar nog een paar dagen op de camping te staan en wat te wandelen. Ben van plan om ~ 60-90km per dag te fietsen zodat er ook wat tijd over blijft voor een duik in een zwembad of een rivier, van het uitzicht te genieten of om een boekje te lezen. Moet nog even naar de route kijken, maar waarschijnlijk is mijn plan ongeveer:

14-16 juni trein naar Zuid Nederland, Belgie of noord Frankrijk.
Route: Mogelijk de EuroVelo 5 of Fietsen Naar Venetie, maar er gaan meerdere routes in die richting.
Afstand: ~ 1000 km (~70 km per fietsdag, na elke ~5 fietsdagen een rustdag)
Accomodatie: Voornamelijk kamperen op de camping, misschien af en toe B&B/Airbn etc.
Terugreis: 11-13 Juli met de trein of bus

Ik twijfel nog iets of dat ik alleen wil gaan of samen met een reisgenootje, Ik heb namelijk wel het verlangen om aardig wat alleen te zijn voor een periode, maar ik vind 3-4 weken dan ook wel weer heel lang. Mocht iemand zich daarin kunnen vinden en open staan om sommige dagen bijvoorbeeld wel samen te fietsen en sommige dagen niet, misschien dat we dan kunnen kijken of het klikt :)