Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te Koop: M-Gineering reisfiets/ bikepack fiets - Forum Wereldfietser

te Koop: M-Gineering reisfiets/ bikepack fiets

https://photos.google.com/share/AF1QipO ... B6cG1oYW1B

]Deze fiets is geïnspireerd qua stijl op de Surley Ogre en de Salsa Vaya, Journeyer. En is door Marten van M-Gineering (Kiel-Windeweer) gebouwd.
Ik ga met pijn in mijn hart mijn M-Gineering verkopen i.v.m. ziekte. Helaas kan ik zelf de M-Gineering reisfiets niet meer gebruiken waar hij voor bedoeld is, fietsreizen maken. En hoop dat hij bij een nieuwe eigenaar weer datgene kan doen waar hij voor gemaakt is.
Het frame is gemaakt uit 725 Reynolds buizen en lugloos gesoldeerd. Er kan een dropperpost gemonteerd worden. De aanpassingen hiervoor zijn gemaakt. Op de fiets zitten 28” Sputnik velgen en Schwalbe Almotion 50mm banden. Verder zijn zowel de voor- als achterdrager van Tubus. De aandrijflijn bestaat uit 3x10 versnellingen (48,34, 24T voor en achter sram 12-36T). Het crankstel is van Sugino. De schrijfremmen zijn Avid BB7’s met Tektro handgrepen – hierdoor is het onderweg repareren van de remmen een fluitje van een cent. Voor de stabiliteit van de fiets bij het neerzetten zit er zowel achter- als voor een Pletscher standaard op.

Ik vraag voor deze fantastische fiets euro 999,-- maar een eerlijk en goed bod mag natuurlijk ook.


Gegevens fiets:
Frame:
M-gineering touringframe, lugloos gesoldeerd op basis van Reynolds 725
buis, voor derailleurs, unikleur poedergecoat
Voorvork met unicrown vorkscheden
1.125" Ahead balhoofdstel
BSC bracketdraad
100-135mm padbreedte, vertikale padden
Remkabel half onder onderbuis, schakelkabels langs onderbuis
Oogjes voor verlichtingskabel langs voorvork
Achterlichtkabel door frame
3 x bidons
nok voor zijstandaard
slotoogjes

Onderbuis 35 mm 979
Bovenbuis 28.6 mm 979
Zitbuis 28.6 (ext butted)
Staande vork 19 mm

Crankstel Sugino dx triple 175mm zilver, Shimano un55 trapas, TA 24-34-48 bladen
Shifter Shimano crosscommandeurs 10v
Derailleurs Shimano Deore (lange slag)
Remmen Avid BB7 rd disk, 160-160mm, Tektro remgrepen

Achternaaf Shimano SLX zilver 36H
Achtertandwiel sram 12-36 10v
Voornaaf Son 28 zilver 36H
Velg Sputnik zilver 36H
Spaken RVS 2.0-1.8mm db, messing nippels, handgebouwd
Band Schwalbe Almotion 50mm, presta ventielen, PU velglint, Schwalbe biba

Stuur Salsa cowbell,
Voorbouw Ritchey
Balhoofdstel Cartridge zilver ahead

Zadel SQlab 602
Zadelpen Ritchey comp 2 bouts
Ik heb je een pb gestuurd
Kun je de foto's bij Google svp op openbaar zetten, dan hoeven we niet in te loggen en zijn ze direct zichtbaar.
Bob,

Ik kan op de een of andere manier niet meer inloggen met mijn oude account - heb dus een nieuwe aangemaakt. (inge68). Heb geprobeerd je te mailen, maar je mailadres van bob@.... krijg ik steeds retour.

Misschien kun je het op deze gebruikersnaam nogmaals sturen

Groetjes,
Inge
Kleine bump om hem weer onder de aandacht te brengen.
Prachtige wereldfiets! Het kan zijn dat ik het over het hoofd zie in de vele info, maar is de maat van de fiets ergens vermeld of omschreven?
Wat een mooie fiets!!