Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstocht door Europa juni-augustus - Forum Wereldfietser

Fietstocht door Europa juni-augustus

Dag Iedereen!

Ik heb het idee om in juni tot medio-augustus een fietstocht door Europa te gaan maken, ik zat te denken richting zuid-europa, al sta ik voor andere bestemmingen ook open. Ik heb nog geen concrete route uitgestippeld. Ik had eerst de gedachte om alleen te gaan fietsen, maar het lijkt mij toch leuker om dit samen met iemand te doen. Ik ben een beginnende fietser, nog geen grote fietstochten gemaakt. Ik zat te denken om veelal te kamperen, met af en toe een overnachting in een hostel bijvoorbeeld.

Ik ben 23 jaar (student), woonachtend in Friesland. Ik ben sportief, heb veel interesses.

Heeft iemand belangstelling om een fietstocht samen met mij door Europa te maken?
Of misschien heeft iemand al een fietstocht in gedachten en zoekt nog een reisgenoot waarbij ik kan aansluiten.

Laat het gerust weten!

Groet,

Startende fietser in aantocht
Goedemorgen,
heb je al een fiets (welke) met uitrusting?
Groet
Aangezien je oorspronkelijk alleen wou fietsen: Lijkt het je ook iets om sommige dagen alleen te fietsen en sommige dagen samen/of op de camping samen te eten en/of een spelletje te doen? Ik vertrek midden juni waarschijnlijk richting de alpen door o.a. België en Frankrijk (zie ook mijn eigen post voor meer info)
Brendan schreef:
za 13 apr, 2024 14:52
Dag Iedereen!

Ik heb het idee om in juni tot medio-augustus een fietstocht door Europa te gaan maken, ik zat te denken richting zuid-europa, al sta ik voor andere bestemmingen ook open. Ik heb nog geen concrete route uitgestippeld. Ik had eerst de gedachte om alleen te gaan fietsen, maar het lijkt mij toch leuker om dit samen met iemand te doen. Ik ben een beginnende fietser, nog geen grote fietstochten gemaakt. Ik zat te denken om veelal te kamperen, met af en toe een overnachting in een hostel bijvoorbeeld.

Ik ben 23 jaar (student), woonachtend in Friesland. Ik ben sportief, heb veel interesses.

Heeft iemand belangstelling om een fietstocht samen met mij door Europa te maken?
Of misschien heeft iemand al een fietstocht in gedachten en zoekt nog een reisgenoot waarbij ik kan aansluiten.

Laat het gerust weten!

Groet,

Startende fietser in aantocht
Ik vertrek in oktober naar spanje,miss te laat voor je,maar toch...
Hoi Brendan,

Ik heb hier 2 zoekertjes, misschien is dat wel iets voor jou?
Allebei leiden ze naar Santiago de Compostela, de ene rechtstreeks de andere eerst naar de Middellandse zee, dan Canal du Midi en dan pas naar Compostela.
Daarna fiets ik ook nog verder, maar het zal er wat van afhangen, wat en hoe. Ook het weer (hitte in Spaans binnenland) kan een invloed spelen. Eventueel Portugal, een rondje Iberisch schiereiland, of nog naar Rome.

Ik ben wel 50 maar ben superjong van geest.

Fietsgroeten,
Geert