Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPX file onbegrensd naar Rome, 1ste druk - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

GPX file onbegrensd naar Rome, 1ste druk

Flix schreef:
wo 17 apr, 2024 14:38
Je kunt in Pocket Earth (PE) ook turn-by-turn navigatie aanzetten ("over 100m rechtsaf"),
Je hebt het dan over een "route" en niet over een "track" vermoed ik?
En waar zet je dan "turn by turn" aan, ik kan dat niet direct terugvinden in PE?
Het verschil wat links en rechts wordt gebezigd tussen route en track is me niet altijd duidelijk; ook niet igv deze vraag.

Het gaat om routes die zijn gemaakt mbt Pocket Earth. Als je voor zo'n route kiest, kun je de afspeel knop indrukken (pijltje met Nav erbij) en dan zal ie de opdrachten in tekst weergeven. Geen stemnavigatie.
Flix schreef:
wo 17 apr, 2024 21:24
Geen stemnavigatie
Ik gebruik PE nu al een hele tijd, maar eigenlijk nooit om routes te volgen, enkel tracks.
Heb nu naar aanleiding van deze posts eens een route gegenereerd binnen PE, en waarachtig, het ding heeft wel degelijk stemnavigatie...
Ik zei al dat ik het turn-by-turn niet gebruik, dus weet ik er ook weinig van. Maar geen stemnavigatie staat in de eigen gebruiksaanwijzing…